Bart1989 schreef:http://youtube.com/watch?v=aTMC6ljaPjE
Rikkie dikkie deng deng deng
Sjees, wat een foute muziek zeg
Zit nu ff te “jeugdsentimenten” met Status Quo - On the level
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Michael Mayer, Alex Under, Andre Galluzzi, Einsturzende Neubauten, Jame s Holden, Kruder & Dorfmeister, Peace Orchestra, Trentemoller, Ellen Allien, lang leve de MP3 33 uur aan tunes, meesterlijke tunes welteverstaan (overigens 2,5 weekjes rijden en dan klaar )
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Propellerheads - Decksandrumsandrockandroll
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Underworld - Oblivion With Bells
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Que Lio ~ Marc Anthony
LAURA BRANIGAN - SELF CONTROL (FULL VERSION, 1984)
http://nl.youtube.com/watch?v=GjFNXQ8v2Vo
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Skinny Puppy ~ Cleanse Fold and Manipulate
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
DJ Moqua - Mini Moqua Some Zombie Freeloader King Mix —klikken is downloaden (uiteraard).
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Fun-da-mental
Animal triste post coitum
GoofBlikscha schreef:The Verve - Bitter Sweet Symphony
Oh, geniaal, stonden een paar jaar geleden in het voorprogramma van Coldplay! Is ook wel een track die ik nog weleens op de radio draai dus al de nieuwe muziek in. Mag van mijn de status “Classic” krijgen!
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v