Dat is al even geleden, het was in een spruitstuk van een peugeot 106 met tu blok. Ik dacht dat dat m10 was. Het beste kan je even het afgebroken pijpje naast een boutje houden dat net iets dikker is dan het pijpje en daar van afgeleijd draad tappen
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Volgens mij was dat zelfs een vaccuum pijpje in mijn geval, maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004
- XM V6 24V Exclusive
Tuurlijk. Blijft hetzelfde. Ik heb echter vandaag een nieuw spruitstuk gevonden en dat haal ik 12 april op. Vanavond het defecte spruitstuk gedemonteerd, morgen schoonmaken en daarne gaat het op de plank voor reparatie later dit jaar.
Bedankt voor de tip.
Groeten
Paul
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Aha, ja dat is wel zo mooi natuurlijk, en als je die andere gerepareerd hebt heb je iig nog een reserve, Er is geen betere raad als voorraad
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)