thnx man.
Hier nog mijn tweede verhaaltje…
Heb nu weer ander probleempje…
Middenlamp voor in plafoniere deed het niet, dus ik lampje vervangen en ik hoorde wat geknetter en toen deed hij het toch.
Nu gaat er alleen niets meer uit als ik de auto afsluit…
Heb nu alle lampjes er maar uit gehaald, want ik zag ook geen zekering die kapot was en ik heb geen idee welke daarvoor is met dat verkeerde boekje…
Tis wat ej…
Allemaal bedankt in ieder geval tot nu toe.
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Nou, ik heb even vergeleken en er zitten wel degelijk wat verschillen in de uitvoeringen blijkbaar…
Niet alleen in plaats van de zekering maar ook in amperes…
Morgen weer een checkup doen in de kastjes en kijken of alles dan naar behoren functioneert.
Die ABS btw, waar kan dat aan liggen naast de zekeringen?
Ik hoor het wel weer.
Nogmaals dank!
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
www.citrofiel.tk schreef:thnx man.
Middenlamp voor in plafoniere deed het niet, dus ik lampje vervangen en ik hoorde wat geknetter en toen deed hij het toch.
Nu gaat er alleen niets meer uit als ik de auto afsluit…
Heb nu alle lampjes er maar uit gehaald, want ik zag ook geen zekering die kapot was en ik heb geen idee welke daarvoor is met dat verkeerde boekje…Hans
Als het goed is gaan de lichtjes na enige tijd automatisch uit (timer).
Zou je misschien in je profiel kunnen opnemen om welk type, met ORGA nummer、 het precies gaat? Automaat van dat en dat jaar zegt niet zo veel
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
rare zekeringen opstelling
Nou ben ik weer weet niet zeker of het me gelukt is.
Op contact laten staan en een binair spelletje met zekeringen gespeeld.
Nu heb ik wat ik denk een Nederlands menu, zeker weet ik het niet want ik moet ook nog mijn display eruit slopen om het te gummen de meeste dots doen het niet.
Maar nu komt het ik heb helemaal geen zekering 12!!!
Dus maar volgens het oude boekje, 8, 11, en 15 na veel geklungel want ik heb zo’n zekeringtrekkertje er niet meer in, bleek dat als ik alleen 11 weg haal ik iets Nederlands achtigs krijg, hou me ten goede zou ook Engels kunnen zijn maar er staat ... D..r dus deur or door haha.
greetz,
Jan Jan
Ben niet met geluk aan mijn kont geboren.
http://www.megaupload.com/?d=G5RSCS4P
Hier kun je het boekje geheel downloaden.
Hans
Ik heb em!
Mijn melder is nu in het Nederlands…
Zekering 11 eruit en hij doet het.
Ben niet met geluk aan mijn kont geboren.
even wat stof van een oud topic blazen..
mijn tekst schrm van mijn nieuwe aanwinst 2.5TD exclusive werkt perfect alleen doet de verliching hiervan helemaal niks ,als ik de lampen aan doe nog minder, zit dit ook in de zekeringen of moet ik lampjes gaan wisselen..
ook is de vering tijdens het rijden achterin keihard maar bij stilstand zacht en duikt ie met remmen, nou zie ik dat er een paar zekering tussen staan met hydractive zou dit het kunnen zijn of moet ik dit elders zoeken..
heel wat xm’s gehad maar geen een is gelijk
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Re: Ik heb em!
JayJay schreef:Mijn melder is nu in het Nederlands…
Zekering 11 eruit en hij doet het.
Zou `em in `t Frans doen !
Past meer in de ambiance van de Franse Dame !
XM TCT Ambiance`94
Maaruh hoeveel verschillende boekjes zijn er gemaakt trouwens?
Ik heb nu een 97er XM V6 Exclusive die uit Duitsland is geimporteerd in 2007.
Kan ik nu dezelfde tabel gebruiken uit dat boekje van 95 wat ik hierboven laat zien?
Hans