Oke, hartstikke bedankt man,
Ik ga eens op zoek naar zo’n Punto
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Michielio schreef:Ja dat is misschien nog wel netter, ik zie alleen niet waarom het niet lang mee zou gaan nu…
Het slangetje draait nu mee met de ruitenwisseras. Ik denk ook dat dit niet lang gaat houden zo.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Michielio schreef:Ja dat is misschien nog wel netter, ik zie alleen niet waarom het niet lang mee zou gaan nu…
Het slangetje draait nu mee met de ruitenwisseras. Ik denk ook dat dit niet lang gaat houden zo.
idd, daar moet ik nog even wat aan doen.
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Van het weekend mn ruitenwisser er af gehaal, geschuurd en mat zwart gespoten. Verder vandaag van smart autoshop de flatblade binnen gekregen, ziet er prima uit imo!
Nu alleen nog even de aansluiting op de sproeikopjes veranderen zodat het buisje niet meebeweegt (en ook niet zo in het zicht is)
Foto’s;
[url]http://img90.imageshack.us/img90/2129/pic0014cj1.jpg [/URL]
[url]http://img339.imageshack.us/img339/3227/pic0015if1.jpg [/URL]
Auto’s:
mja nu ik het zie, niet super duidelijke foto’s maar geloof me het ziet er netjes uit
Auto’s:
Ik wil niet echt lullig doen, maar op deze foto’s kun je zelf toch ook wel de striping zien (alleen op het voorspatbord zie ik hem niet)
Jij was het namelijk toch die op zijn Chic geen striping kon vinden??
Maar het is wel een strak wissertje geworden
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:Ik wil niet echt lullig doen, maar op deze foto’s kun je zelf toch ook wel de striping zien (alleen op het voorspatbord zie ik hem niet)
Jij was het namelijk toch die op zijn Chic geen striping kon vinden??
Maar het is wel een strak wissertje geworden
ja ik vind wel dat je nu een beetje lullig doet hehe
nee hoor, ik besefte me alleen ff niet dat dat streepje lijmresten van een stickerstreepje onder de noemer striping viel
ff ontopic, die flatblade trekt niet het water perfect van de ruit, lijkt dat er iets ruimte tussen het ruitenwisserrubber en de ruit blijft, heb de ruitenwisserstang al iets krommer gebogen, dit helpt wel iets.
Iemand ervaring of een ruitenwisserspoilertje dit kan verhelpen? en weet iemand waar je een niet al te opvallend exemplaar hiervan kan aanschaffen?
Auto’s:
Je hebt gelijk; na zoveel jaar kun je de striping van een Chic ook niet echt meer “striping” noemen
Michielio schreef:
ff ontopic, die flatblade trekt niet het water perfect van de ruit, lijkt dat er iets ruimte tussen het ruitenwisserrubber en de ruit blijft, heb de ruitenwisserstang al iets krommer gebogen, dit helpt wel iets.
Iemand ervaring of een ruitenwisserspoilertje dit kan verhelpen? en weet iemand waar je een niet al te opvallend exemplaar hiervan kan aanschaffen?
Had ik ook last van idd, heb hem maar in de kofferbak gegooit….........
Ben ook wel benieuwd naar een eventuele oplossing.
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
2cvman schreef:Michielio schreef:
Had ik ook last van idd, heb hem maar in de kofferbak gegooit….........
Ben ook wel benieuwd naar een eventuele oplossing.
Ik heb de ruitenwisser nog wat krommer gebogen, lijkt dat het nu wel ok is
Auto’s:
misschien is de veer van je ruitenwisser wat slap geworden?
Mijn flatblade van smartautoshop werkt (bijna) perfect, alleen helemaal onderaan, pakt de laatste 10 cm van het blad niet meer door de kromming van de ruit.
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)