:burninhell Was ik de rekening vergeten??
Ik dacht…..een Xantiabroeder in spé met zulke pech….en in zijn onderschrift de tekst dat hij nog twee weken moet wachten met het bestellen van dorpelstrippen moet ik maar een setje opsturen als spreekwoordelijke donatie aan je “pechproject”
Een doekie voar ut bloedah..
p.s. je kan ze ook gebruiken als zwaarden voor áls die handelaar zijn belofte .............laat maar
renz schreef:sociale jongen die René , wordt er bijna van
Nee, super actie van je René!
Dat zijn we toch allemaal, Sociale Citroen rijders.
Hoewel : Ik heb de laatste tijd nogal last van agressieve Xantia en C5 rijders, hoe zou dat toch komen :
(PS: Ik rij tijdelijk in de auto van mijn broertje, een TOYOTA )
Hopelijk kun je a.s. zaterdag wel met de Xantia-D naar de meeting komen
Met of zonder dorpellijsten
Bram schreef:Hopelijk kun je a.s. zaterdag wel met de Xantia-D naar de meeting komen
Met of zonder dorpellijsten
Ik hoop dat de auto vrijdag klaar is.
Ik zal het vrijdag druk krijgen met het voorbereiden van het vlees voor de BBQ en andere dingen die ik mee wil nemen, morgen nog even de slager aan zijn oor trekken voor mijn bestelling en korting.
Wellicht zet ik ze wel tijdens de meeting erop.
Wanneer gaat ie eigenlijk *onder het mes* ??
Zijn ze er al mee bezig, zover je weet ?
Bram schreef:Wanneer gaat ie eigenlijk *onder het mes* ??
Zijn ze er al mee bezig, zover je weet ?
Geen idee, als ze er nog niet aan begonnen zijn, dan moeten ze morgen toch wel mee beginnen, is een klus van 2 dagen. Hij had Vrijdag in zijn agenda geschreven, het weekend is hij dicht had ik begrepen, Paasweekend ofzo.
ZX1.4i schreef:Ik heb de laatste tijd nogal last van agressieve Xantia en C5 rijders, hoe zou dat toch komen :
(PS: Ik rij tijdelijk in de auto van mijn broertje, een TOYOTA )
Oh, was jij dat? sorry
René van Maren schreef:ZX1.4i schreef:Ik heb de laatste tijd nogal last van agressieve Xantia en C5 rijders, hoe zou dat toch komen :
(PS: Ik rij tijdelijk in de auto van mijn broertje, een TOYOTA )Oh, was jij dat? sorry
Nee nog geen Blauwe Xantia Break achter me gehad, wel zilverkleurige C5en en rode Xantia,s.
ZX1.4i schreef:Nee nog geen Blauwe Xantia Break achter me gehad,
Kan ook niet….ik race je voorbij
Ik zal duimen voor je…....
Anders moet je ff vertellen of je de linker of rechter lijst hebt gebruikt als zwaard…..
Ik weet het niet hoor, die Toyota is wel snel hoor, 1.6 16V, 115PK en weegt net iets meer dan 1000kg
M&M schreef:Snel of niet , het blijft een Toyota
Gebruik je wel tijdelijk een niergordel ...
De vering valt wel mee, is niet zo stug als je zou denken, de vering in een gemiddelde VW of Opel is harder. Om maar niet te spreken van zo een VW Caddy HondenHok, waar ik in de zomer mee heb gereden, daar moet je echt stevige nieren voor hebben.
Als de stoelen niet zo hard waren en het interrieur hier en daar niet van plastic aanvoelt is het een best karretje.
Weefje heeft er vandaag ook effe een rondje in gescheurd
Dan nog blijft het een jodoti! ik hoo voor je dat je vrijdag kan zweven
René van Maren schreef:Dan nog blijft het een jodoti! ik hoop voor je dat je vrijdag kan zweven
Van een jointje ga je ook zweven
Egnie! ik zweef alleen in mijn xantia (ooit een cx)
Ik belde net even de garage, de motor hang er in en de auto heeft gisteren een klein stukje gereden. Vandaag zetten ze de plaat aan de onderkant vast en nog wat kleine dingetjes en een proefrit.
D-riem+spanrol zijn vervangen en de koppeling van de oude motor is overgezet, deze was z.g.a.n.
Als alles verder goed gaat kan ik de Xantia morgen ophalen