gisterenavond om 4u snachts dan nog, laat mijn dame het zonder boe af ba afweten…
al rijdend stotterde ze en viel de motor uit…..
nu ik wist da ik moest gaan tanken en dacht dat hier de oorzaak bij lag…
ondertussen mijn dame een goeie 10 liter te drinken gegeven, maar nog steeds weigert ze aan te slaan!!
nu had ik die middag wel mijn lpg verdamper weer onder de motorkap gezwierd, maar ik zie nie direct iets dat ik daar verkeerd zou hebben gedaan…of kan dit wel een invloed hebben op het probleem???
nu heb ik ooit soortgelijk probleem gehad….vlakbij mijn lpg verdamper is er zon klein groen ‘ding’ met een hendeltje, en toen had ik dat perongelijk verzet en bleek dat er daar geen benziine passeerde…..
toen ik het hendeltje anders zette weer wel en de dame startte…dit heb ik nu ook geprobeerd maar geen resultaat…
i life my live one DS at a time…
heb je ontsteking?
ops: ops: ops: ops: euhmmmm voor alle duidelijkheid ik ben nog een leek op motorisch gebied ops: ops:
de kucht niet of dergelijke….wil gelijk gewoon niet aanslaan…
hoe ga je ontsteking na? ops: ops: ops:
wat als nu blijkt dat er vuil in de leiding is gekomen ....
hoe reinig je dit het makkelijkst??
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Kijk eerst naar de ontsteking.
Ik zou één van de bougies losdraaien. Zet de dop weer op de losse bougie en houd de zijkant van de bougie tegen het blok (massa). Laat de startmotor een paar keer rond gaan en kijk of de bougie vonkt.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
auto heeft pas groot onderhoud gehad dus ik denk niet dat het daaraan direct zal liggen
alles is toen nog eens goed nagekeken enzo
ik heb net nog nagekeken en bij het starten komt er geen benzine naar de carburator…
dus waarschijlijk verstopt vrees ik…
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Even off-topic:
Woon je dicht bij ‘de muur’?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
de muur is op een boogscheut van hier
de koers die passeert hier straks :d