Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Hoe zit dat eigenlijk als je zo’n aftermarket Xenon-setje inbouwt en er gaat een lamp stuk? Kan je dan gewoon ‘een’ H4 (in mijn geval) Xenon-lampje in de goede kleurtemperatuur kopen en past dat dan, of moet je een lamp halen die speciaal voor jouw setje geschikt is? Dat zou namelijk wel lullig zijn, moet je maar net de mazzel hebben dat degene van wie jij het gekocht hebt reservelampen levert
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Niemand hier ervaring mee?
Eveneens ben ik tevens ook.
geen idee, zoek een bedrijf die ze verkoopt en vraag het ze? Ik zou persoonlijk gelijk een set reservelampen erbij kopen als ik zo’n set aan zou schaffen.
Re: Xenon-lampen vervangen
Goeie vraag, maar geen idee. Ander Xenon setje kopen wellicht.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Dat vraag ik me nou ook af. Ik kan het op internet nergens vinden. Bij mij zitten er aan de lamp, H1, twee draden met een mannetje en een vrouwtje eraan. Ronde stekkertjes zijn het. Klinkt dat bekend?
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
mocht je op zoek gaan naar xenon,
hou vooral de site’s met als samenkopen.net ed in de gaten.
je hebt ook inkoopactie’s nog.
ik zie wel is wat langskomen.
Xenon pitten moet je altijd per twee vervangen:
1. omdat de levensduur toch praktisch gelijk is (kleine toleranties)
2. omdat er onacceptabel kleurverschil is tussen een nieuwe pit en een oude.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Klopt niet helemaal;
Als er 1 lampje kapot gaat kan je die vervangen door een willekeurige andere lamp.
Allemaal hebben ze dezelfde eigenschappen en de setjes die ik tot nu toe gezien heb(en dat zijn er al heeel wat) hadden ook allemaal dezelfde stekkers.
Kleurverschil is er wel, maar dat trekt redelijk vlug weer bij.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
eviltwin schreef:Xenon pitten moet je altijd per twee vervangen:
1. omdat de levensduur toch praktisch gelijk is (kleine toleranties)
2. omdat er onacceptabel kleurverschil is tussen een nieuwe pit en een oude.
Dat heb je trouwens ook met halogeenlampen.