elke eendenboer moet ze ook voor je kunnen bestellen….. de michelins dan
CX GTi Turbo 2 - All Black
OK. Dat klinkt goed. Ik heb nog 2 velgen liggen waar ik die banden op zou kunnen monteren (voor tijdelijk) mocht het nodig zijn.
Misschien toch maar even nog een keer ‘s-avonds in de stalling kijken wat er nou precies op ligt. Het is in elk geval een allegaardje. Op het ook behoorlijk uitgedroogde reservewiel stond iets als “rechappe”. Verder kwam ik op de andere banden ook verschillende profileringen tegen. Wel was het allemaal Michelin spul. Maar zelfs al is de laatste band er voor de laatste CT opgezet in la douce France, dan is ie nog minimaal la 8 jaar oud.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Had ze via OldtimerBV in Heeze. Laten bezorgen in Groesbeek en daar door de bandenboer op laten leggen, voor dezelfde prijs als ik ze in Heeze af kon halen…..
Citroen!
OK! Bedankt voor de tip.
Totaal aantal Berichten: 25573
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
BTW: rijden met je ruitenwisserarm omhoog: Lekker link! als die door een hobbel terugklapt ligt je raam in diggelen als je pech hebt!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
bogaard77 schreef:BTW: rijden met je ruitenwisserarm omhoog: Lekker link! als die door een hobbel terugklapt ligt je raam in diggelen als je pech hebt!
Merk jij dan wat van hobbels bij je GS?
Totaal aantal Berichten: 25573
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
jaja wacht maar.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
mpostma schreef:bogaard77 schreef:BTW: rijden met je ruitenwisserarm omhoog: Lekker link! als die door een hobbel terugklapt ligt je raam in diggelen als je pech hebt!
Merk jij dan wat van hobbels bij je GS?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ik heb net twee banden laten bestellen bij oldtimerbv. De Michelins staan voor april op levering. Momenteel zij ze er daar doorheen, maar zoals gezegd….ergens deze maand. Je kunt ze er ook zelf bestellen trouwens 89,= ex belasting
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )
baroen schreef:Ik heb net twee banden laten bestellen bij oldtimerbv. De Michelins staan voor april op levering. Momenteel zij ze er daar doorheen, maar zoals gezegd….ergens deze maand. Je kunt ze er ook zelf bestellen trouwens 89,= ex belasting
Thanx!
Zojuist ook de verzekering geregeld. Dan is het wachten alleen nog op het koplampfront en de boutenmeuk.Dan ga ik zaterdag eens een flink stuk toeren om vooral de remmen weer los te rijden. Dan kan ik em daarna hopelijk zsm naar de APK brengen.
Jeetje, 89 euro
Dat was ik kwijt voor (weliswaar een ander) A-merk voor de C5…..
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Er is maar 1 A-merk, zeker voor GS-banden….
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Te duur? Ga toch fietsen….
Citroen!
Fietsbanden heb ik al heel lang niet meer hoeven halen…...(maar ik verbaasde me erover)
Te duur of te kostbaar? Dat is de vraag.
Ik vind ze wel kostbaar, maar niet te duur.
Die banden gaan dan weer 10 jaar mee en hebben dan wellicht 20.000 km gedraaid en zijn dan weer verdroogd. Dat valt dan per jaar best mee.
Ik kan natuurlijk wel jopie goedkopie eronder gaan doen en een paar tientjes per band minder uitgeven voor vuursteentjes, maar dan erger ik me elke km die ik rij aan de inferieure kwaliteit. Dat moet je niet willen.
Bij de BX GTI zit er van die Viking troep op en ik erger me constant aan de kwaliteit van de banden. Door 100 EUR meer uit te geven (op 250 EUR) voor goede banden was een hoop ergernis bespaard, maar ja, dat was de beslissing van de vorige eigenaar. Nu zit ik met een stel waardeloze banden met een uistekend profiel en hoe hard je ze ook mishandelt, ze willen niet slijten.
Ik ben nu wslk al rond de 1500 EUR kwijt om die GS weer in orde te krijgen, dan kunnen die banden er ook nog wel bij. (en daarna nog een net interieur, en dan de plekjes op de koets aanpakken).