Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Dat houdt in dat je achterin apart de temperatuur kunt regelen. Als de bestuurder echter voorin de AC/Autoknop enkele seconden ingedrukt houdt dan kan hij alleen beslissen welke temperatuur er in de auto zal heersen.
Ik heb nog een uitrustingslijst van een jaar geleden (is blijkbaar niet mogelijk om deze via de belgische site te downloaden, ofwel heb ik niet hard genoeg gezocht). Hierop is de automatische quadrizone airco standaard op de SX en de exclusive, maar enkel op de exclusive kan je nog een 2e klimaatregelingsgroep achteraan kiezen (met de displays achteraan dus) en dit is onverenigbaar zijn met het hifi-systeem.
Dus, Djembe, geen temperatuursregeling achteraan mogelijk in combi met hifi systeem.

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Marvic schreef:Dus in Belgie mag dat wel een aparte aircoregeling achter, maar in Nederland niet. Weet iemand de werkelijke reden? (milieu?)
Ik gok eerder de BPM
Ik heb deze vraag bij mijn bestelling eind 2007 aan de dealer gesteld omdat ik deze optie eventueel ook wilde nemen en hij heeft dit opgezocht in het systeem waarna hij me vertelde dat dit niet meer verkrijgbaar is. Zou dus wel mogelijk geweest zijn voorheen.
Even een vraag ivm de cd wisselaar, waar zou die moeten zitten? Ik heb namelijk het hifi/veiligheidspack op mijn belgische Exclusive maar nog geen wisselaar gevonden.
C4GP 2.0 HDIF Exclusive EB6V
Als die er zit, dan zit die in het rechter dashboard opbervak
djembe schreef:Als die er zit, dan zit die in het rechter dashboard opbervak
Dan hoort die toch niet bij het hifi pack in belgië want bij mij is em nergens te bespeuren.
tilanus schreef:Nog effe gechekt;
In het Pack Hifi zit een cd-wisselaar. Bij Navidrive niet. Daarbij heb je wel een harddisk om mp3’s op te slaan.
Nieuwe versie NaviDrive: harde schijf met jukebox voor Mp3 + kaarten voor navi.
Oude versie: 5 cd-wisselaar en Mp3 cd-speler in de radio, is tevens voor navigatie cd’s. Dus, of navigatie of Mp3.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
longone schreef:djembe schreef:Als die er zit, dan zit die in het rechter dashboard opbervak
Dan hoort die toch niet bij het hifi pack in belgië want bij mij is em nergens te bespeuren.
mogelijks is de wisselaar te krijgen als accessoire ?
Niet direct te maken met al of niet een cd wisselaar maar toch een vraag over de uitrusting.
Via Citroen service en middels het vin nummer van de door mij bestelde auto kon ik uitlezen dat de auto voorzien is van stoelverwarming. Ik dacht dat dit alleen maar gold voor stoelen met lederen bekleding. Weet iemand of het klopt dat deze ook gelevert wordt met stoffen bekleding. Wij hebben een c4gp exclusive met panodak etc. etc..
Ik heb Alcantara en stoelverwarming (die ik niet verwacht had )
Blue Oriental juli 2007
Ik heb velours zelig+misteco2"2f” voor wat het mag betekenen. Dus zal de stoelverwarming er wel bij horen al blijf ik het vreemd vinden
Ik heb elders op dit forum gelezen dat bij ‘Lane Departure Warning System’ (onderdeel van Pack detection 2) je er ook stoelverwarming bijkrijgt. Klopt dat met jullie uitvoering?
Sinds 1 juli 2008 rijd ik in een GC4P 2.0 HDIF Exclusive EB6V Blue Oriental, Pack HiFi + NaviDrive + Pack Detection 2 + trekhaak + USB box
Gautier schreef:Ik heb elders op dit forum gelezen dat bij ‘Lane Departure Warning System’ (onderdeel van Pack detection 2) je er ook stoelverwarming bijkrijgt. Klopt dat met jullie uitvoering?
Ja, heb ik ook.
Blue Oriental juli 2007