Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
De jongens uit de CiFokroeg hebben een leuk projectje gevonden. Het moet alleen nog eventjes opgehaald worden in La Douce. Ondertussen slaat het enthousiasme zo wild om zich heen dat het cafe bijna uit haar voegen barst, vandaar op verzoek hier verder
Re: De cafejongens gaan op GS-avontuur
graddus schreef:De jongens uit de CiFokroeg hebben een leuk projectje gevonden. Het moet alleen nog eventjes opgehaald worden in La Douce. Ondertussen slaat het enthousiasme zo wild om zich heen dat het cafe bijna uit haar voegen barst, vandaar op verzoek hier verder
Ik las al wat (passief mee). Leuk hoor!! Been there, done that!
Wanneer wil men gaan? Wat voor GS betreft het?
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Nou de XM krijgt een grote beurt een deze dagen dus die zal er klaar voor zijn nu de rest nog!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Welke rest? Mijn korte broek ligt al klaar hoor
Ik vind dit een prachtig initiatief. Jongens, veel plezier met dit avontuur en goede reis (ook al duurt het nog een paar weken). Ik ga dit topic goed in de gaten houden en ben niet alleen benieuwd naar de foto’s , filmpjes (hihihiii) en verhalen straks maar ook naar de voorpret nu.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
De te neme route!? Geld!? Wie hakt de knoop door!? Welke dame gaat de rit maken de XM of de Xantia etc.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Goh ja de route, ik zou het prettig vinden als jullie hier voorbij kwamen, dus over Parijs zou ik zeggen en wat mij betreft mag het best binnendoor (misschien heenweg boenderen, terugweg met de GS over de nationale). Vanaf Parijs over Millau naar beneden denk ik dan, is de rustigste vlgs mij.
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gaan jullie een GS ophalen in Frankrijk (meen ik tussen de regels door te lezen)?
Leuk!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En pikken jullie mij dan op de heenweg op? Of komen jullie pas op de terugweg langs?
(ik heb hier nog zo’n rol van die hydrauliekleiding en een persje…. )
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Ik houd me nog even op de achtergrond, dit loopt lekker uit de voegen zo. Het gaat overigens om een 1220 Club Break uit ‘74 in vermoedelijk Ivoire Borély.
Nou ja. 650 euro à debattre. Vanavond hoop ik meer te weten.
ik heb ergen seen donkerbruin vermoeden dat een collon erit niet geheel onmogelijk is.
Hoe zal die Fransoos reageren als er een tiental auto uit nederland voor z’n deur stoppen en vragen of hij die GS nog heeft staan…
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
ja hoor, een apart draadje? was het teveel on-topic geworden in het café?
en nu maar afwachten of Michiel de info krijgt waar hij op wacht.
even wat vragen beantwoorden
@reisvoiture: dat kan mijn Xantia zijn natuurlijk. maar een XM is ook niet weg, alhoewl ik diesel verstook, dat maakt het wat interessanter. We gaan dan gewoon via Delft en Overslag en dan hup richting A1 in F. De route via St Marien ligt zondermeer voor de hand. En dan met 5 m/v naar Montepellier via de A75. Dat zou in de Xantia wat krap kunnen worden.
Maar als we in colonne gaan, dan is dat ook weer opgelost. Ik voel een frikandue aan de Midi opkomen…... Marc, neem dat fonduesetje maar weer mee.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
ik wil geen frikandellen, ik wil kroketten.
Heerlijk, dat enthousiasme van Patrick. Ik verwacht wel dat jij jezelf ook op een mooie GS gaat trakteren… toch?
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Wellicht moet ik dit topic maar gebabelfisht doorsturen naar de verkoper, misschien dat ie dan een beetje opschiet met de foto’s
In ‘t 2PK’tje stond een leuk stuk over het invoeren van een auto.
Maareh, waarom proberen jullie je reis niet te laten sponsoren door GeenStijl
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio