Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik heb pas geleden voor een vriend een Xsara-Haynes besteld, maar hij heeft hem teruggestuurd omdat volgens hem het type motor waar het hem om ging er niet in beschreven stond. Hij is niet zo van de motorcodes maar het gaat hem onder andere om de motor die is geleverd tussen de welbekende 1905cc XUD en de 2.0 HDi in. Volgens mij is alleen de DW8 toen geleverd.
Mijn vraag: welke types dieselmotoren zijn er geleverd geweest in de Xsara? Zowel type 1 als type 2 graag.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dit is wat Masterbase ervan vindt. Uiteraard zijn niet alle genoemde motoren in Nederland geleverd, maar het geeft denk ik een goed uitgangspunt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
1.5d, 1.4 Hdi? Zijn die echt geleverd in de Xsara al dan niet in het buitenland? Met name zo’n 1.5d lijkt me niet vooruit te fikken.
In NL zie ik alleen de XU 1.9d of td, DW8 en 2.0 Hdi (90 en 110pk).
Vergeet ook niet de 1.9 TD (XUD9TE). Edit: ik lees eroverheen dat ie hierboven toch al genoemd is.
Probleem met Haynes is (soms) dat het een Brits produkt is en dat dientengevolge modellen die niet in Engeland zijn geleverd (maar wel in NL) niet beschreven zijn.
in belgië is de 14 hdi er zeker; mijn pa rijdt met zo een.
volgens mij zijn er geweest ( in België) : 1.9d xud, 1.9 td xud , 1.9d dw8 , 1.4 hdi dv4 , 2.0 hdi 90pk dw10 , 2.0hdi 110 pk dw10
Nothing moves you like a CITROEN
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek !
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Okee dan, dank jullie wel. Ik weet even genoeg, top!
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
in NL is de 1.4 HDi ook geleverd in de Xsara (break)
Ik wist ook niet dat de 1.4HDI in de Xsara was geleverd, dat zullen wel de laatste Xsara’s zijn geweest denk ik ???