Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Nou nog een keertje in Paradiso optreden en klaar is kees.
Jools.
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 01-05-2005
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
SFDiana schreef:Pfff ik dacht dat vrouwen bekend stonden om dat geklep!
Klopt.
Mijn vriend zegt al dat het ook een idee is om in het donker naar de camping te gaan. Dan ziet niemand het hahahahahhaha
Het voorgaande zal moeilijk gaan nu in de zomertijd en meestal mag men niet meer inchecken en de camping oprijden na 20.00/21.00 uur en dan is het (nog) niet donker! Maar alle gekheid op een stokje:maak je maar niet ongerust>de HP geveerde Citröen’s zoals de XM/Xantia/BX etc.hebben geen enkele moeite met de kogeldruk,wat bij andere merken juist cruciaal is!Zeg het uit eigen ervaring want we rijden +/- 12000 km/jaar met onze caravan(s) en nimmer problemen gehad,alleen vreemde gezichten als de combinatie eruit ziet als “overbeladen” bij niet draaiende motor!Fijne vakantie en we wachten met smart op jullie reactie/ervaring na de eerste rit…..suc6!
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Jongens, ik had het niet over de kogeldruk maar over de snelheid…
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Weten we, maar we waren melig….....
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Bij de receptie zorg je ervoor dat het neuswiel ver genoeg ingerold is, met starten komt de hele handel gewoon weer op hoogte.
Afkoppelen is ook makkelijk, helemaal als je met 2 personen bent: met draaiende motor in de auto gaan zitten, wachten tot de auto het gewicht van de net ingestapte bestuurder heeft gecorrigeerd, iemand anders de hendel van het ‘trekhaak-caravangedeelte’ (ben even de naam kwijt) omhoog laten klappen en het neuswiel op de grond laten draaien. Dan de auto laten zakken en je caravan is los. Aankoppelen is ook makkelijk: tot vlak voor de dissel rijden, auto laten zakken, eronder rijden en auto omhoog laten komen. Vergeet niet het neuswiel weer in te draaien.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
knäckor schreef:..........
Afkoppelen is ook makkelijk, helemaal als je met 2 personen bent: met draaiende motor in de auto gaan zitten, wachten tot de auto het gewicht van de net ingestapte bestuurder heeft gecorrigeerd, iemand anders de hendel van het ‘trekhaak-caravangedeelte’ (ben even de naam kwijt) omhoog laten klappen en het neuswiel op de grond laten draaien. Dan de auto laten zakken en je caravan is los…....... .
En als je kogel een beetje klem zit en/of niet soepeltjes los wil ? Komt bij mij nog weleens voor op de een of andere manier. Trek je dan niet het neuswiel de grond in ? (bij wijze van spreken).
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
ambijajance schreef:
En als je kogel een beetje klem zit en/of niet soepeltjes los wil ? Komt bij mij nog weleens voor op de een of andere manier. Trek je dan niet het neuswiel de grond in ? (bij wijze van spreken).
Sja, als het muurvast zit zou dat wel kunnen. Maar zo’n vaart zal het niet lopen want áls het zo vast zou zitten dan zou je hem er ook nooit vanaf kunnen tillen. In de praktijk denk ik dat als de kogel niet soepel los gaat hij wel loskomt door het gewicht van de auto, ikzelf zou me er niet zoveel zorgen over maken. Mocht je nou merken dat het niet loskomt als de auto zakt dan kan je de auto weer omhoog sturen.
Eveneens ben ik tevens ook.