hallo mede citroenfans !
Bij deze wil ik mij even voorstellen ,mijn naam is strootje ik ben 54 jr. en sinds mijn 18 de citroen rijder de volgende auto ‘‘s gehad;
2xdyane ,2xvisa ,2xbx , renault megane ,xara picasso en sinds een maand de trotse bezitter van een c4 picasso 5 zits ambiance evb6 met navi drive .
Ik hoop met jullie nog veel van gedachten te kunnen wisselen en wens jullie het allerbeste toe !
met vr. groet ;
strootje
C4 Picasso PureTech 165 S&S EAT6 Shine 2017

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom, Strootje!
Een echte Citroën-Fundamentalist!! (dat foutje met die Reno vergeven we je wel, hoor…)
Voor iemand met zo’n liefde voor de dubbele Chevron is er voldoende te beleven, lezen en leren hier.
gr.
tilanus
Hey GuuZ, dat worden slapeloze nachten de komende week alvast veel voorpret !
gr. strootje
Hey Strootje,
Nu nog maar ‘Grijs 1’ maar zo te horen zal dit snel veranderen
Veel plezier gewenst hier (en op de weg natuurlijk!).
Welkom
Die megane kunnen we wel vergeven na de keus voor deze automobiel
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?
Molenaar schreef:Welkom
![]()
Die megane kunnen we wel vergeven na de keus voor deze automobiel
O.k. dank je ,graag wil ik dit even uitleggen over de megane .
Ik had toen mijn tweede b.x. en het was met de vakantie naar spanje of frankrijk altijd weer ; wie er van onze drie jongens op de ” bobbel’’ achterin moest zitten ,natuurlijk ruilden ze wel onderweg van plaats ,maar toch
terug in nederland gekeken naar een alternatief maar citroen had op dat moment geen antwoord hierop.
in 2000 kwam de xara picasso uit en dat was liefde op het eerste gezicht,op dat moment had ik mijn megane ruim een jaar,en moestbest hwel veel laten vallen maar heb hier nooit spijt van gehad want we hebben er een fantastische reisauto voor weer gekregen met drie riante zitplaatsen achter .8jaar hebben we deze auto gehad en we rijden,pardon, zweven nu over de weg in een c4 picasso ,vorige maand nieuw gekregen, en beloof nooooit weer van mijn geloof [ citroen] af testappen. zo,een heel verhaal nietwaar ? maar voel als mijn plicht dit even te melden op dit forum aan iedereen die citroen een warm hart toedraagt
C4sohier schreef:Hey Strootje,
Nu nog maar ‘Grijs 1’ maar zo te horen zal dit snel veranderen
![]()
Veel plezier gewenst hier (en op de weg natuurlijk!).
dank je wel dit zal vast wel lukken !