Vermond schreef:Ik zal van het weekend de boel eens inspecteren , ze gaan alle 4 (eigenlijk alle 6, ook 2 van de TGI) moeilijk, waarbij het per raam wat verschilt. Zal ook de multimeter er eens bijpakken. Ik denk zelf dat het voornamelijk aan de rubbers ligt, er slaat er eentje zelfs weleens om, en kan het me dan wel voorstellen dat die motor het er moeilijk mee zal hebben.
??? heb je het laatste stukje gelezen?
Autofan schreef:Vermond schreef:Ik zal van het weekend de boel eens inspecteren , ze gaan alle 4 (eigenlijk alle 6, ook 2 van de TGI) moeilijk, waarbij het per raam wat verschilt. Zal ook de multimeter er eens bijpakken. Ik denk zelf dat het voornamelijk aan de rubbers ligt, er slaat er eentje zelfs weleens om, en kan het me dan wel voorstellen dat die motor het er moeilijk mee zal hebben.
??? heb je het laatste stukje gelezen?
Ja, het rubber
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
ops:
in de gti gaan alle 4 de ramen veel lanzamer dan bij de tzi, beide hebben een one-touch, dus relais geschakeld. zijn er soms verschillende motoren tussen bouwjaar? gti is uit 90, tzi uit 91.
bij de gti trekt het raam het rubber mee naar binnen, weet hier iemand een oplossing voor? het rubber vouwt zeg maar met het raam mee naar beneden
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Bij mij hielp het toen ik een beetje vet in de rails onder aan de ruit gesmeerd had.
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82