Onze AX is verkocht, maar nu ben ik denk ik deel 3 kwijt Tijdens het verhuizen zoek geraakt…
Weet iemand hoe ik nu moet handelen buiten het harde zoeken om??
Ik heb inmiddels op de site van RDW gekeken, daar kan je een vervangend deel aanvragen (29,50) .. iemand nog andere suggesties?
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Kentekenplaat of kentekendocument kwijt
Als iemand vanaf 1 februari 2003 zijn kentekenbewijs of -plaat kwijtraakt moet hij een nieuw kentekenbewijs aanvragen op het postkantoor. Na ontvangst van het nieuwe kentekenbewijs met een verhoogde duplicaatcode, moet hij nieuwe kentekenplaten aanschaffen.
De nieuwe kentekenplaten kan de voertuigbezitter alleen kopen nadat hij van een geldig legitimatiebewijs en het originele kentekenbewijs deel I en II heeft overlegd. De platen zijn verkrijgbaar bij circa 320 erkende fabrikanten van kentekenplaten. Deze zijn te herkennen aan het RDW erkenningschildje. Via de internetsite van de RDW (http://www.rdw.nl) is te zien welke kentekenplaatfabrikanten er zijn. Natuurlijk kan ook de garagehouder de kentekenplaten bestellen
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
bij het RDW / postkantoor / dealer kun je een formulier opvragen om de kentekenpapieren opnieuw aan te vragen kosten 29 euro zoiets. dan als de papieren binnen komen en je krijgt dan ook een nieuwe duplicaat code moeten er nog 2 nieuwe platen besteld worden.
succes kost toch zoiets van 50 euro bij elkaar dat stukje papier (deel3) tegenwordig heet dat deel 2
nu is het zo wat vroeger deel 1 was wordt 1a en wat vroeger deel 2 was wordt 1b en 3 is dus 2 geworden
:51
Jippie!!!
Mijn lieve moeder heeft deel 3 gevonden!!! :love
Mijn dag kan even niet meer stuk!!
Bedankt voor de reacties…
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
ahum, ook wel eens gehad. Ook kwijt na verkoop…
Langzame methode; Via het postkantoor (2 weken, dacht ik)
Snelle methode; Zelf bij de rdw langsgaan, maar kan maar bij beperkt aantal rdw,s ( ik dacht 4 in nl) Tijd: 2 werkdagen
En ja die kentekenplaten….... daar komt de gelukkige koper bij de apk wel achter
ja, en er zijn maar weinig kermeesters die daar op letten, of de duplicaat code van je platen wel overeenkomen met die van je papieren….
Test
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Thijsvandebles schreef:Boehoe, door vervelende belasingmaatregel gaat waarschijnlijk de C15 eruit, maarrrrrr, het alternatief is een BX GTi automaat, nu daar nog even een diesel blok inhangen!!!!!!
[off topic] Gooi die GTI lekker op LPG!!! Veel te lekkere rij-ijzer om zomaar een ander blok in te hangen. En anders zoek je toch gewoon een dieseltje? [/off topic]
Ja, maar in een auto op LPG kan ik geen ‘reut’ gooien.
Reut = mengsel van afgewerkt frituurvet en petroleum. Rijdt lekker, ruikt lekker, en is goed voor het milieu, en de portomoneee.
Test