Hoi allemaal.
Vandaag mezelf maar eens aangemeld op dit forum. Mijn Naam is Martijn Marges en kom uit Nijmegen. Ik ben 32 jaar en werkzaam in de jeugdhulpverlening. Hier ben ik dan wellicht nieuw,maar ik ben al heel lang besmet met het zogenaamde Citroën virus. Dat begon eigenlijk al als kind (mijn eerste liefde was een DS) maar ook van de CX,GS(A) en 2cv ben ik altijd gecharmeerd geweest.
Tis dan ook niet verwonderlijk dat mijn eerste auto en GSA X1 werd. Daarna volgde een GSA X3 en toen een BX 14 RE (type 1). Die eerste BX was feitelijk een miskoop zo bleek bij de eerst volgende apk,maar toen kon ik de 2cv van mijn zus overnemen. Hier heb ik 3 jaar met veel plezier in gereden,maar na de zoveelste (poging tot) inbraak was ik het beu. Toen ben ik even vreemd gegaan en heb ik wat andere merken gereden. Maar uiteindelijk mistte ik toch die double chevron. Er kwam weer een BX,een 16TGI Progress,ik kon de luxe van een 19 TZI (met schuifkanteldak) niet weerstaan dus kocht ik die en moest de progress het veld ruimen. Helaas joekelde ik die TZI een paar weken geleden tegen een boom…Ik mankeerde niets,maar mijn BX des te meer…gevolg was dus weer een andere auto. Dat werd dus mijn huidige BX. Een furio rode BX 19 GTi Automaat,met fabrieks af schuifkantel dak. Wauw dat is pas luxe en comfortabel. Ik vind de BX zeker niet de mooiste Citroën,maar ze rijden wel zo vreselijk fijn. Ondertussen spaar ik sinds kort om een langgekoesterde droom in vervulling te laten gaan. Een type 1 CX Pallas. Maar voor het zover is….....
Met vriendelijke groet,
Martijn.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Hoi Martijn,
Welkom op het Citroën-Forum.
Kom je zaterdag naar meeting? Meer informatie is te vinden in dit topic .
Ik wil nou wel eens die mooie GTI van je zien
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Welkom!! Lekker he, zo’n BX GTI? Schuifdak mis ik helaas, maar ik ben allang blij dat mijn BX is redelijk goede staat verkeert….