bij de dsuper5 van mijn broertje was de motorruimte anders wel geisoleerd en het zag er uit alsof dit fabrieks af was…....ben alleen zo stom geweest dit er bij het slopen niet uit te halen voor mijn id19b
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Een DS heeft bijvoorbeeld dikkere matten dan een DSpécial. En ja, dat helpt.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 1417
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gisteren bij de ID weeste kijken met een camera.
Ik heb de ruimte en het geld momenteel niet om em erbij te kopen, wel jammer want het is echt een heel leuk ding en een keiharde auto.
Misschien iets leuks voor iemand hier.. 6500 euri vraag tie ervoor met kapotte koppeling.
Fuck is echt een heel mooi ding, waar staat ze? Ik denk dat 6500 euro niet te gek is als ze zo hard is als jij zegt…...
mooi ding..
.komma
- 2CV 6 Club
Ja ze is echt helemaal roestvrij en origineel…. wel leuk is de belgische afkomst.. leuke extra’s dus
Ik zag het wel als een leuke opvolger voor m’n eend, maar die eend kan ik gewoon niet weg doen
Staat in Dordrecht. Hou rekening met een kapotte koppeling en 2 jaar stilstand, dus kan wel wat nieuwe sapjes gebruiken. Je kan de auto wel starten, dus komt omhoog om op een ophaal wagen te zetten. En ik denk dat ik nog wel wat van de prijs af krijg..
Edit:
Wat niet origineel is is de kleur, dat is origineel een vies groen kleurtje AC 509, is nu AC607 volgens mij.
als hij er nog is als ik weer in holland ben (nog 4 week) dan ben ik wel geinterresseerd….....super mooi ding. Krijg je oe deruen op de achtergrond erbij voor dat geld.
Nee maar serieus ik ben wel geinterresseerd. Kan ik haar van Dord naar Niewkoop rijden of is de koppeling zo op dat ik een ambulance nodig heb????????
- 2CV 6 Club
De koppeling is echt op.. het laatste laagje is verschroeid om em in de garage te rijden 2 jaar geleden… Omdat ze ook 2 jaar stilstaat zou ik de verleiding weerstaan en em eerst ff een beurt geven.
Ophalen en afleveren kan ik wel regelen denk ik.
Ik zit er nog steeds over te denken haar zelf te kopen en de koppeling te maken en een beurt te geven.. Dan kan de geinterreseerde koper er teminste een stukkie in rijden. Maar probleem is dat ze dan binnen een maand verkocht moet zijn omdat ik dan dat geld weer nodig heb en ik tot eind juni eventueel een stalling heb. En dit soort auto’s verkoop je vaak niet in een maand.. Ik zou er dan ook met een apk en grote beurt 8k voor willen hebben…
En die deuren heb ik gekocht, zit mooi groen getint glas in
ben in Juni weer in nederland…....ik wilde eigenlijk een keer een pallas erbij maar ik vind dit toch ook wel heel mooi. Als ze tegen die tijd nog niet verkocht is kom ik kijken, ben wel geinterresseerd