24 van de 38
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »
   
2d: Xsara HDi Exclusive (deel één)
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 16 april 2008 01:01 AM
  [ # 346 ]

Nog geen jaar. Heel vervelend allemaal, maar ik heb genoeg tijd om er eens goed over na te denken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5490
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 16 april 2008 01:04 AM
  [ # 347 ]

Zo dat is balen!

Maar ik las in het cafe dat je oog had voor een VTS. Weer een Xsara of een andere type?

Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 16 april 2008 01:19 AM
  [ # 348 ]

Yep, een VTS coupe (137 pk) die precies even oud is als de auto die ik nu heb, maar dan met een ton minder gelopen en benzine. Wel een hoop duurder qua brandstof..

Maar aangezien ik toch ook wel een beetje aan het orienteren ben voor een andere baan misschien eerst maar eens afwachten wat dat voor mogelijkheden biedt. Misschien betekent het dat ik een hoop woon-werk ga doen met een eigen auto, dan moet ik zeker een diesel hebben. Afijn, we beraden ons nog.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1146
Geregistreerd: 16-09-2007

Gepost: 17 april 2008 03:44 PM
  [ # 349 ]
R&DY; schreef:

Balen man dat je zoveel pech met de xsaar hebt.  Evil or Very Mad

Ik heb der ook aardig pech mee gehad (koppakking en nog steeds geen verwarming)

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 april 2008 03:52 PM
  [ # 350 ]

Nog even doorkloten met deze Saar en dan maar kijken wat het beste uitkomt met je nieuwe baan.
Langzaamaan komt er ook weer een verandering voor mijn carriere inzicht waarbij ik mogelijk geen diesel meer nodig heb…
En dan trekken de kleine franse benzineslurpende strepentrekkers toch weer mijn aandacht… Surprisedops:  Cool

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 17 april 2008 04:13 PM
  [ # 351 ]

Juist. Alhoewel ik gister even bij die VTS ben wezen kijken.. Nee, we wachten even af. Cool

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682
Geregistreerd: 22-12-2006

Gepost: 17 april 2008 07:42 PM
  [ # 352 ]

Is de koppakking het oude of nieuwe type? Het nieuwe type is verstevigd namelijk en gaat eigenlijk nooit stuk. De koppakkingen die niet verstevigd zijn (en dus stuk gaan) zijn herkenbaar aan 2 uitstekende lipjes met een rond gaatje erin aan de voorkant van de kop. Dit kun je zien door de afdekplaat van de motor te verwijderen.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 17 april 2008 09:54 PM
  [ # 353 ]

Goede tip, ik zal eens kijken. Toch, als je het hebt over oude en nieuwe types, dan lijkt het me dat ik met mijn auto uit 2003 wel het nieuwe type zou moeten hebben..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682
Geregistreerd: 22-12-2006

Gepost: 18 april 2008 12:29 AM
  [ # 354 ]

Tsja het blijft Citroën Wink

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 april 2008 06:48 PM
  [ # 355 ]

Vanmorgen de auto weggebracht en net weer opgehaald. Ze hebben ‘m ontlucht en vervolgens de druk op het koelsysteem gemeten. Dat was in orde. Ook hebben ze de radiateurdop uit elkaar gehad, er zat een rubber niet goed. Vervolgens de motor een hele poos stationair laten draaien. Geen koelvloeistofverlies gezien. In ieder geval denken zij niet aan een lekke kop. Vijfentwintig euro af moeten rekenen.

Ik ga dus gelijk een nieuwe radiateurdop kopen, voor de zekerheid. Het stelselmatig uitspugen van koelvloeistof zal wel liggen aan het niet goed ontlucht zijn. In ieder geval toen ik wegreed stond de temperatuurmeter op een strakke 82 graden (zo heet wordt ze normaal nooit) met draaiende fan.

Het zal mij benieuwen wat er de komende weken gebeurt. Ik houd jullie op de hoogte.

De koppeling heeft ook weer haar grip hervonden. Dat zal dus ook wel een tijdelijk iets geweest zijn. Ze heeft zich in ieder geval weer aardig karaktervol gedragen de laatste maanden.. Rolling Eyes

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 18 april 2008 07:13 PM
  [ # 356 ]

Mooi, toch de dop (zie blz 20   Smile ), dat zou dan volgens mij ook de ooorzaak zijn van het stelselmatig uitspugen van KVS. Slechte dop, lager kookpunt van KVS, en dus te hoge druk…die weer makkelijk via die slechte dop eruit spuit….

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 april 2008 07:15 PM
  [ # 357 ]

Ik was die opmerking van je niet vergeten Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 april 2008 07:39 PM
  [ # 358 ]

Nou, dat is goed nieuws.

Je gaat je toch druk maken over iets dat achteraf een kleinigheidje blijkt te zijn…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 april 2008 11:09 PM
  [ # 359 ]

Fukkerdefukkerdefuk. De koppakking is WEL van het oude type..

Toen ik de dop er net af draaide kwam er weer een hoop lucht vrij en stond het kvs-peil weer ver boven het maximum. Nu eerst dus weer ontluchten voor ik ermee ga rijden, anders gooit ie gewoon weer alle kvs eruit..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 18 april 2008 11:44 PM
  [ # 360 ]

Euh Daan, is het niet normaal dat een gesloten systeem onder druk staat als je er mee gereden hebt?

Profiel  
 
 
24 van de 38
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook