in zn 2 redelijkerwijs 90, in zn 3 toch wel 140km/h. Toch aardig?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Als ik in z’n 2 100 rijd, dan zit de toerenteller rond de 6500. En dat is al rood.
bij mijn GTi staat ie bij 6400 toeren op 110.
is eigenlijk niet goed voor het blok maar ja…..af en toe moet wel een keerje kunnen.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
vortex schreef:
120 in 3…... doet mijn 16v in 2
mijn blauwe GTi haalt uiterlijk de 110 in 2, scheelt ook een pak op de 0-100 tijd.
Dan heb ik liever de BE3-bak die onder de 1600 ligt.
Heb daarmee de 125 gehaald in z’n 2. Wel op 8100 toeren
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
In mijn Digit gaat het rode lampje branden zodra ik de 100 heb bereikt, in z’n twee dus.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
WYD schreef:vortex schreef:
120 in 3…... doet mijn 16v in 2
mijn blauwe GTi haalt uiterlijk de 110 in 2, scheelt ook een pak op de 0-100 tijd.Dan heb ik liever de BE3-bak die onder de 1600 ligt.
Heb daarmee de 125 gehaald in z’n 2. Wel op 8100 toeren
als ik mijn 16V doortrap naar 8000/8250 toeren rijd ik 140 in 2….maar dat is niet de bedoeling. wil graag langer genieten van mijn 16V
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
8000 toeren? ik heb eens gekeken, maarre.. mijn toerenteller houdt eigenlijk gewoon op bij 7000
elke benzine bx heeft een toerenteller tot 8000 toeren, en de GTi 8V gaat bij 5750 het rood in, en bij 6250 het gevaren gebied. terwijl de GTi 16V standaard pas bij 7200 het rood in gaat…..en ja, als je dan een andere chip enzo heb zit je al snel over die 8000 heen…..dus buiten de toerenteller
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Heeft iemand die scans nog?
Ik kan ze niet meer zien in de eerste post van dit topic….
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
tjah de post is ook uit 2005…
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
precies, en ik had eigelijk gehoopt dat iemand ze nog had…..
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zal eens kijken of ik hem ergens heb liggen. Tot die tijd kan ik je misschien vermaken met een test uit 1983 van de 16 TRS ? En misschien zit hier ook nig wel iets tussen…
Ze staan er weer hoor
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
patje74 schreef:Ik zal eens kijken of ik hem ergens heb liggen. Tot die tijd kan ik je misschien vermaken met een test uit 1983 van de 16 TRS ? En misschien zit hier ook nig wel iets tussen…
Het leuke is dat die 16 TRS ook nog steeds bestaat Zou die nog steeds op TRX bandjes rond tuffen?