gelukkig zijn er nog dealers die hart hebben voor de zaak…
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Inderdaad, hart voor de zaak en voor de klant.
Een klant die steeds terugkomt vanwege de goede service, levert uiteindelijk meer op dan een geirriteerde klant.
Bijkomend voordeel van mijn kant :
m’n citroen-garage zit op 5 minuten loop-afstand van m’n huis !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Dat scheelt dan hoe dan ook, de kosten van een leen-auto
Leenfiets kan ook, die is altijd gratis.
PS: Vandaag heb ik een C3 XTR gezien in het Centrum van Rotterdam.
Ik vind dat hij er erg mooi uitziet.
Er reden wel 2 (mooie) blonde dames erin, ik dacht dat Citroen met de XTR het typische wijven-auto imago van de C3 wil afschudden
Hier in de omgeving nog geen X-TR op de weg gezien…
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Ah had ik dan een van de eerste C3 XTR op de weg te pakken, met 2 mooie blonde dames erin
Enig klein minpuntje aan de XTR, is het XTR-Logo, de “R"is in het Groen, Rood zou veel beter passen.
Tja,
bepaalde Golf-rijders ontlenen blijkbaar status aan rode letters
laten we de groene X dan maar met het avontuurlijke karakter van de X-TR associeren !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Het positieve in plaats van de aggressieve rode lettertjes op niet nader genoemde duitse voertuigen
Inderdaad, gelukkig zijn wij Citroen rijders, vriendelijke en vrolijke automobilisten. Ipv. de opdringere duitse merken, die altijd haast hebben en er snel langs moeten.
Zo ook Vandaag op weg naar de Citromobile in Utrecht. Zit er een BMW te bumperkleven achter me op de linkerbaan. Eenmaal naar de middenbaan, reed er een BX GTI 4x4 achter die BMW. De BX rijder stak zijn duim op naar mij en gaf zo te zien in de verte de BMW rijder een koekje van eigen deeg. Dat had de BMW rijder dus niet verwacht, een BX die hem kon bijhouden. De beteffende BX kwam ik later wel tegen op de Citromobile, duidelijk een Citrofiel.
PS: Het is inderdaad de “X” die groen is, eerder zei ik dat het de “R” was.
Harde klap voor die bmw,
een franse gezinsauto ontworpen in de 80ies, die hem kan bijhouden.
Ja he, Citroen word nog altijd onderschat.
Een Saxo 16V of Xsara 2.0 16V kan een gemiddelde BMW makkelijk bijhouden.
O ja ik vergeet de ZX 16V, die is uiteraard ook erg snel.
En stabiel in de bochten, dankzij de meesturende achteras.
Zijn er nog extreem snelle modellen die ik ben vergeten?
SM (220km/h)
CX GTI (ook zoiets denk ik )
DS 23 ook neem ik aan? al is dat misschien geen 220km/u?
Vergeet ook de Saxo 1.6i-16V niet, heeft ook een niet te onderschatten acceleratie (weegt bijna niks…)
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Modern probleem van kleinere auto’s is dat ze ook items als CV, botsbestendige portierbalken e.d. krijgen waardoor ze zwaarder worden…
en dus minder snel !!
(zo, we zijn dus weer terug bij de CV van de C3 1.1i)
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
ZX1.4i schreef:1) Omdat het nog geen 15 min werk was voor de monteur.
2) Een vaste klant die niet zijn eerste auto (inmiddels de 3e) daar koopt en laat onderhouden.
3) Bij normaal gebruik van de ISO stekker mag er niets mis gaan. Ik heb me gewoon aan de instructies van de radio en het instructie-boekje van de auto gehouden.
Dat het wel misgaat en alleen met een door de dealer aangebrachte modificatie werkt , betekent gewoon dat ze het verkeerd ontworpen hebben en dus geen rekening hebben gehouden met de ISO specificaties.
Deze zijn niet voor niets in het leven geroepen.
De dealer/PSA had op zijn minst kunnen waarschuwen, dat een andere dan af fabriek radio de BSI kan storen. Het instructie boekje of een stickertje met deze waarschuwing in het inbouwvak voor de radio lijkt mij de meest handige plek.Ps: De dealer waar ik klant ben rekent niets voor dit soort kleine dingen.
Bij onderhoud/reparatie krijg ik gratis een leen-auto.
Kijk dat noem ik nou service voor een goede/trouwe klant.
ik geef je gelijk, ze maken het zo dat je hun altijd voor alles nodig heb,
en het lijkt erop dat het bij hun niet meer om service gaat, meer alleen om geld en te kunnen strijden met bv opel ofzo….......zonde
ik ga sinds een paar maanden na een andere mobility center van citroen voor onderdelen maar moet zeggen dat deze toch wat hulpzamer zijn dan waar ik eerst heen ging, maar het blijft heel duur
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......