Standaard autoradio Picasso 2004
joekie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 19 april 2008 08:02 PM

Kan iemand mij vertellen welke autoradio er standaard in een Xsara Picasso Difference 2 van mei 2004 zitten ? Daarnaast zou ik graag het vermogen van de speakers willen weten… Kan er niets over terugvinden in de gedownloade gebruikershandleiding.  Ook al op het forum gezocht, maar zo snel niet kunnen vinden.

Vond wel een plaatje ervan op een franse site :

Maar ook daar kon ik niet echt iets van maken… Confused
Alleen dat de knop waar de pijl bij staat voor een wisselaar is..ofzo

Hoor het graag !

Profiel  

tgv
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 21 april 2008 05:45 PM
  [ # 1 ]

Kan de Citroen dealer je dat niet vertellen? Anders zou ik eens kijken of ik de radio even snel gedemonteerd krijg. Meestal staat er op de radio behuizing wel een typering of fabrikantnummer waarmee je via internet een en ander terug kunt vinden.
Voor wat betreft die knop: ik heb zelf ook zo’n standaard autoradio en ik ben door een stuk trail&error; een heel stuk wijzer geworden. Gewoon uitproberen, dus Smile

Profiel  

joekie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 21 april 2008 09:47 PM
  [ # 2 ]

Bedankt voor de reactie. ‘Probleem’ is dat ik de auto (en dus radio) nog niet in mijn bezit heb. Aanstaande zaterdag kan ik hem ophalen. Ik was alleen aan het kijken wat de mogelijkheden met de radio zijn (zou graag mp3 speler willen aansluiten). Heb daarover inmiddels al het één en ander gelezen, maar was benieuwd naar het exacte type van de radio.
Nou ja, ik zal de radio binnenkort even ‘demonteren’ om te kijken wat het precies is.

Profiel  

diddle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 23 april 2008 01:15 AM
  [ # 3 ]

radio

Hoi Joekie:
gefeliciteerd met je aankoop !!! het zal je zeker bevallen !neem wel even de tijd om te controleren of de displays en knoppen/schakelaars goed werken (met de mijne nooit geen last gehad,maar ben er wel veel defecten van tegen gekomen op diverse forums)
veel plezier met je aanwinst !!
jouw type radio is waarschijnlijk de VDO/SIEMENS RD3-01 PSARCD111-01 tot en met 04 vermogen 4x 10 watt.  probleem met dit type radio is dat het voor het VAN-BUS multyplex bedradingssysteem is en niet voor het meer gebruikte CAN-BUS systeem(citroen heeft in oktober 2002 tot 2006 meen ik de picasso,s voorzien van dit VAN-BUS systeem) daar de meeste fabrikanten van mp3 aansluitsets deze voor CAN-BUS systemen maken is het aanbod ZEER slecht.ik ben zelf nu bezig met een bedrijf in duitsland (CONEXX )dat de X-carlink usb/sd/aux/mp3 interface verkoopt.deze sluit je aan als zijnde cd-wisselaar via een kabel achter in je bestaande radio ,aan de andere kant van de kabel zit een kastje waar je je mp3 speler of sd of usb stick in kunt steken.je kan dan de bedieningshendels en display gewoon blijfen gebruiken(de radio herkent het kastje als een cd wisselaar) zij zijn voor zover ik het heb kunnen vinden de enige die dit software matig kunnen veranderen naar VAN-BUS.mijn kastje zou eind van de maand verstuurd worden ,kosten:144,00 euro incl verzenden .als ik het in huis heb en het werkt zal ik er een uitgebreid verslag van doen met foto,s/installatie handleiding
mvg Rene

als ik het gisteren had geweten ,had ik vandaag niet hoeven kiezen !!!!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook