hallo
ik heb veel gelezen hier over de autoradio,nu wil ik ook een andere radio ,ik heb dus een ingebouwde clarion,maar zijn die radio´s allemaal universeel die je koopt in groote ,ik bedoel past hij hou ik daar onder en boven geen ruimte over is het gat niet te groot
en die stekker (die je bij de dealer haalt)zorgt er dus voor dat je display weer werkt,is daar ook een naam voor.
en dan even nog over de cruise control ook veel besproken,wat moet ik me daarbij voorstellen jullie praten over een schakelaar en als ie ingeschakeld is dan moet ik een snelheid instellen hoe werkt het
dat zijn de dingen waar ik nog geen duidelijkheid over had
bvd spector berlingo 2.0 HDI 2006 :
radio’s vind je altijd in DIN formaat (in berlingo vanaf 2003) is er plaats voor een 1DIN radio (meeste radio zijn 1DIN)
de stekker dat je er tussen moet steken is niet voor de display terug te doen werken (kan enkel werken op de standaard radio) maar is om het multiplex systeem (data over voedingskabels) niet te verstoren.
hopelijk heb je hiermee al een antwoord op die vragen.
Berlingo 1.6HDI
effe checken
Hoi Spector,
Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft op je CruiseControl vraag… Bij mij zit er 1 standaard in, en het werkt als volgt;
Je zet hem “aan” als je rijdt. Bij jouw gewenste snelheid (120 of wat dan ook) druk je op de + knop. Dan voel je even een kleine acceleratie van je auto en staat ie aan en kun je je voet van het gas afhalen. Wil je iets zachter gaan rijden, druk je de - knop in. Sneller; de + knop. Dit gebeurt met 1 klik per 2Km/uur. Trap je op je rem, gaat de CC uit. Druk je daarna weer op de “hold” knop, gaat ie weer naar de laatst ingestelde snelheid. Als je op de CC rijdt en je wilt inhalen, kun je gewoon gas geven, inhalen en daarna je voet weer van de gas afhalen; de CC zal terug op de ingestelde snelheid komen. Je kunt tussentijds ook op de “hold” knop drukken als de CC tijdelijk wilt uitschakelen. (bij stoplichten b.v.)
Verder; de CC werkt vanaf +- 50 a 60Km/uur. Ideaal voor op de snelweg als het niet druk is en voor lange afstanden. P.s. als je de CC aan hebt staan, trap dan niet de koppeling in, want dan schiet je toerental sky-high
Greetz; Marcel.
ik beklaag het mij al dat ik hem niet heb laten plaatsen toen ik de wagen kocht!
nu valt het van citroen niet later in te bouwen
Berlingo 1.6HDI