Hallo allemaal
ik ben nieuw op deze forum en ik ben pas een paar mnd. in bezit van m’n rijbewijs ops: (woehoe!!!
) en mijn eerste wagen is een C4 coupé tentation 2005 (tweede hands)
!
mijn vraag is het volgende kunnen er opties er bij gezet worden of kunnen deze alleen maar bij aankoop (bv:parkeer sensoren, navidrive, inklapbare zijspiegels, automatische lichten en regen sensor,...)
dank-u voor jullie antwoorden ik vind dit een super forum.

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom!
De zaken die jij opnoemt zijn niet gemakkelijk om achteraf in te bouwen. Dat kost een hoop tijd en geld. Parkeersensoren kan je nog wel als accessoire krijgen, maar licht- en regensensoren, inklapbare spiegels etc. wordt al een stuk lastiger. Navidrive kan op zich wel, maar dan moet je ook een aantal delen van je dashboard vervangen i.v.m. het scherm.
Niet makkelijk dus. Wellicht is het een betere optie om een tijdje van deze dame te genieten en intussen door te sparen voor een luxer uitgevoerd exemplaar.
Welkom op dit forum crash Override! (Wel een destructieve naam trouwens)
Dikke eerste auto rijdt je! Blijf ik nergens bij, mijn eerste auto was een Simca 1000 van 7 jaar oud.
Veel plezier op het forum en met je auto!
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.