7 van de 25
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
De GS X3 van DriverD
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 april 2008 02:10 AM
  [ # 91 ]

De jaren 70 radio in de GS ontvangt ook alleen zenders die jaren 70 muziek draaien! Very Happy

Citroen!

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 23 april 2008 02:23 AM
  [ # 92 ]

Het is net of het er altijd al opgezeten heeft. Heel mooi op een x3!  Cool

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 april 2008 02:34 AM
  [ # 93 ]

Dank je! En je kan er gewoon doorheen kijken (vanuit de bestuurdersstoel). Very Happy

Citroen!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 23 april 2008 11:41 AM
  [ # 94 ]

cool!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 23 april 2008 03:49 PM
  [ # 95 ]
DriverD schreef:

Dank je! En je kan er gewoon doorheen kijken (vanuit de bestuurdersstoel). Very Happy

foto van binnenuit maken? kunnen we even meegluren.  Very Happy
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Wunderbar
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 17-01-2006

Gepost: 23 april 2008 03:52 PM
  [ # 96 ]

Ja ben ik wel met je eens ja, over die jaloezie Smile ziet er knap uit!

En over dat dagelijks gebruik, zo denk ik er ook precies over. Mijne gebruik ik ook elke dag en ben er ook elke zaterdag bijna aan bezig, das de hobby. De mijne komt ook niet op marktplaats of iets anders, daar is die genoeg geweest Smile

Succes ermee!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 24 april 2008 11:26 PM
  [ # 97 ]

Jouw licht-beige GS X3 ken ik ook al heel lang. ALtijd een mooie auto gevonden! Ben er maar zuinig op!

Citroen!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 mei 2008 02:29 PM
  [ # 98 ]

Toen ik de X3 kocht, liep ie 1:6. Na afstelwerk aan de carburateur (vlotterniveau e.a.) en aan de ontsteking loopt ie beter. Laatste keer tanken: 1:11,9. Is nu ook warmer natuurlijk….

Citroen!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 juni 2008 01:15 AM
  [ # 99 ]

Vandaag naar Bockhorn (Duitsland, bij Wilhelmshafen aan de Noordzee) geweest voor de grote Teilemarkt. Van Nijmegen naar Bockhorn 307 km enkele reis volgens het navigatie-systeem.
Bij Enschede de grens over en even later in Duitsland maar eens gas gegeven:

160 km/u op het tellertje, en er zat nog meer in. Daar kwam ik niet aan toe: Ik hoorde een klap waarbij het leek alsof er iets tegen de wagenbodem aan sloeg. Toen zag ik de wijzer van de voltmeter zakken en die van de olietemperatuurmeter stijgen, uiteindelijk tot 150’C Shocked

Gestopt bij de eerste de beste Raststätte en de gril gedemonteerd:

Shocked
Conclusie: Moer en slingerklauw hadden zich losgewerkt waardoor de fan losgeraakt was en alle bladen van de fan gescheurd waren.
Gelukkig waren alle delen nog aanwezig en was de V-snaar nog heel.
De kapotte fan maar gemonteerd, met V-snaar. Gereedschap: slinger. Smile
Nu kon ik met een vaartje van 100 km/u mijn weg vervolgen naar de onderdelenmarkt, alwaar ik een fan voor de GS hoopte te vinden. Die was er niet, maar wel een van een 2CV. Laat die nu precies passen (iets kleinere buitendiameter, maar genoeg om thuis te komen!)

Toch een mooie ritje gehad. Net verbruik uitgerekend: 1 op 14,4!  Cool

Citroen!

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2417
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 09 juni 2008 02:47 AM
  [ # 100 ]

Gelukkig heeft een GS niet de oliekoeler bij de ventilator zitten, anders was je verder van huis geweest…...

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 juni 2008 01:58 PM
  [ # 101 ]

Oliekoeler overbruggen, olie bijvullen en gaan met de banaan, toch? Laughing

Citroen!

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 09 juni 2008 08:25 PM
  [ # 102 ]
DriverD schreef:

Oliekoeler overbruggen, olie bijvullen en gaan met de banaan, toch? Laughing

Hoe wil jij een oliekoeler van een GS overbruggen ? Zit namelijk rechtstreeks op het blok.

Profiel  
 
citrospeeds
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 317
Geregistreerd: 10-04-2007

Gepost: 09 juni 2008 08:39 PM
  [ # 103 ]

Tjeessus!! Shocked Die moer draait toch contra los met de draairichting van de motor? hoe kan dat nou loskomen.
Het nadeel is alleen dat alle stukjes van de ventilator in je behuizing zitten van je koeltunnels en onder de oliekoeler dus dat word even pulkken om er uit te krijgen. Was namelijk ook bij mijn schade Gs het geval zat werkelijk overal.

Toevallig van het weekend ook even de top geprobeerd van mijn 1015 Gspecial.en daar zat ik al bijna tegen de 155 km per uur aan. Gillen van de toeren en dat voor een 1015 Shocked Moest er alleen mee ophouden van mijn vrouw omdat ze bang was dat het ding uit elkaar zou spatten Rolling Eyes
Niet geheel onterecht als ik bovenstaande zo lees Laughing

een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15822
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 09 juni 2008 08:47 PM
  [ # 104 ]

Jeetje, dat was schrikken!  Shocked
Zoiets gebeurt je dan net als je op weg bent naar een onderdelenmarkt. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.

Begrijp ik nu dat je alle stukjes ventilator al wel hebt kunnen vinden?

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 09 juni 2008 10:09 PM
  [ # 105 ]
citro-power schreef:
DriverD schreef:

Oliekoeler overbruggen, olie bijvullen en gaan met de banaan, toch? Laughing

Hoe wil jij een oliekoeler van een GS overbruggen ? Zit namelijk rechtstreeks op het blok.

Evan had het niet over de oliekoeler van de GS, en ik dus ook niet! Smile

Citroen!

Profiel  
 
 
7 van de 25
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook