Past mijn kop dan wel of niet?
Jos van der Voort
Die zal gewoon passen, want er is maar 1 soort kop voor de 1.6XU met monpoint en multipoint injectie.
Alleen de spruitstukken zijn anders zoals Loutre dat zegt, maar die kun je gewoon overzetten.
Wat het minpuntje voor de de Citroville monteur betreft, als hij echt onder de motorkap heeft gekeken is het minpuntje terecht en anders is het gewoon een menselijke vergissing, ook een Citroen monteur kan niet alles uit zijn hoofd weten.
Dus een kop (gevlakt) met koppakking en rekbouten in de aanbieding.
Worrum?
Jos van der Voort
Heel erg bedankt voor het aanbod.. maar ik heb een afspraak bij de garage volgende week… dan maar wat meer uren draaien de komende tijd want wegdoen ga ik m echt niet doen. Als ik t zelf zou kunnen was ik graag op je bod in gegaan
De gevlakte kop met de onderdelen die ZX-Enschede aanbied is toch geen verkeerd idee, scheelt je arbeidsloon en aanschaf van onderdelen. Een beetje garage zal echt niet moeilijk doen om deze erop te zetten. Als blijkt dat de kop die er nu op zit gevlakt moet worden, dan doe je helemaal je voordeel met datgene wat ZX-Enschede je aanbiedt. De koppakking, neem aan dat het een dikkere (dus duurder) is de standaard, ivm een gevlakte kop en de kopbouten kosten je al €100, daar komen dan nog eens de kosten voor het vlakken bij.
ZX-Enschede kennende hoeft hij echt niet de hoofdprijs ervoor te hebben