Het is een Steyr (goed gespeld?).
Uit Oostenrijk, en de man met de baard (de eigenaar) zei “wacht maar, over een jaar herken je hem niet terug!”
Dus ik denk dat het dan een Fanta blikkie is of zo…..
oh en Rocco, een prachtig filmpje heb je daar gemaakt!!! toppie
als je het verband niet snapt moet je geen verpleegster worden
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
het is een styer 220 oosterijks ding
en zo moet ie eruit zien als ie klaar is denk ik
1938-1941
Technische Daten :
Abmessungen und Gewicht :
Antrieb :
Länge :
Motor :
6-cyl OHV
Breite :
Hubraum : Höhe :
Leistung : Eigengew. : 1270 kg
Schaltung :
4Vorw. 1Rückw. 3 und 4 synchronisiert
Nutzlast :
Bremse :
Hydraulisch
Radstand : 2840mm
Höchstgeschw. : 125 km/h Bodenfreiheit :
Tankvolumen : :
Verbrauch : 11-15 L/100km
Batterie : Bosch, 12V, 60 A*h
Mijn foto’s zijn nog in aan tocht. dat toch nog iemand mijn kenteken plaat houder is opgevallen haha.
Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven
BX16TGI schreef:Het is een Steyr (goed gespeld?).
Uit Oostenrijk, en de man met de baard (de eigenaar) zei “wacht maar, over een jaar herken je hem niet terug!”Dus ik denk dat het dan een Fanta blikkie is of zo…..
ik denk idd dat je hem over een jaar niet meer herkend, ik heb zelf ook wel eens weer zin in zo’n project, heb ooit samen met mn broer een eend gerestaureerd, maar die was er wel beter aan toe dan deze wagen, ik heb er eens bij staan kijken en zag er zeker een prachtige wagen in terug, alleen zou ik al het schuren en plamuren aan een ander overlaten denk ik hahahah krijg alweer kippevel als ik eraan terug denk
grtjs kitty
als je het verband niet snapt moet je geen verpleegster worden
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het plaatwerk van deze wagen was wel heel erg dun op vele plaatsen, en ook zeer krokant. Ik denk dat je met schuren en plamuren niet veel verder komt dan een leuk boetseerwerkje, een kleimodel zeg maar…
Dit is een zeeeer groot projekt, de wagen zal wel erg uniek zijn als het al dat werk waard is. Maar mooi was hij zeker!
ja daar heb je gelijk in, maar er zal ongetwijfeld veel van schuren en plamuren komen, mallen maken en al die dingen meer, ik hoop dat we hem nog eens zien als ie helemaal klaar is
als je het verband niet snapt moet je geen verpleegster worden
patje74 schreef:Het plaatwerk van deze wagen was wel heel erg dun op vele plaatsen, en ook zeer krokant.
Ik had er bijna een stukje afgenomen als souvenir,
kon onmogelijk moeilijk geweest zijn!
Ik heb effe op de aanhanger gestaan om het dashboard te zien,
ik hield toen m’n adem in om geen gaten in de auto te blazen…
Rocco,
een prachtige film, ik heb nog kippe(n)vel na het gezien te hebben
geeft een goede sfeerimpressie !
(en ik ben er maar een uurtje geweest, blijkt wel weer wat ik allemaal gemist heb)
Wanneer en waar is de volgende meeting ?
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
fabrieksmuseum in Parijs, dacht ik?
Wat te denken van een apart hoekje op CitroMobile 2005 ?? ops:
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Ik ben weer thuis hoor ! Zojuist de Eend in de garage gerold. I.v.m. mijn zeeuwse zuinigheid heb ik de Eend maar naar huis geduwd. Helaas ging ik een beetje in de verkeerde richting. Ik wist dat ik fout zat toen ik bordjes met de text “Bienvenue à Paris” tegenkwam. Toen heb ik de Eend maar in de trein geduwd (heb een OV-jaarkaart, dus kan gratis met de trein) en ben zo tot aan Heerenveen met de trein gereisd. Vanuit daar heb ik toch maar wat benzine verbruikt om thuis te komen. Ik mocht wel mee met de bus, maar m’n Eend niet.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:...... Ik wist dat ik fout zat toen ik bordjes met de text “Biennevue dans Paris” tegenkwam…...
Zonder ons naar het Conservatoire gaan hé!
patje74 schreef:Lelijke Eend schreef:...... Ik wist dat ik fout zat toen ik bordjes met de text “Biennevue dans Paris” tegenkwam…...
Zonder ons naar het Conservatoire gaan hé!
Nou LE gaat dus zeker mee naar het conservatoire, hij duwt de eend, en slaapt erin….die is wel heeeeeel voordelig uit..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
of hij probeert met Eend en al mee te liften op een TGV ...
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)