vertelt de eigenaar wiens XM liever plat op haar buikje bleef liggen tijdens de Witte Bergen meeting
Maargoed…ik vindt het ook wel een idee om tel nummers uit te wisselen van de mensen die naar de pré meeting komen, kun je met een gerust hart wegrijden zonder iemand aan de andere kant van de parkeer plaats te laten staan wachten..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
is een goed idee
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Simpele Ziel schreef:vertelt de eigenaar wiens XM liever plat op haar buikje bleef liggen tijdens de Witte Bergen meeting
Maargoed…ik vindt het ook wel een idee om tel nummers uit te wisselen van de mensen die naar de pré meeting komen, kun je met een gerust hart wegrijden zonder iemand aan de andere kant van de parkeer plaats te laten staan wachten..
Ja, weet je wat dat nou was? De LPG schakelaar… kostte 5 euro voor een nieuwe die wel kon beslissen of ie nou benzine of LPG wilde. Maar ja citroens laten het graag afweten voor evenementen. Bij mijn vaders’ begrafenis zouden 5 tractions meerijden… maar 2 hebben de begraafplaats gehaald… Op het huwelijk van een vriend van me reden we met mijn Conduite Interieure… je raadt het al… stadhuis tot op ongeveer 500m genaderd en toen ontstond het obscuurste versenllingsbak probleem dat de de verscheidene tractionisten ooit gezien hebben… niet gehaald dus. Dit met een auto die moeiteloos de route 66 in de VS heeft gereden.
Ze houden geloof ik niet van evenementen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
de abrikozenvla van mij, is een kersen geworden, en de komst van een rijstevla hangt er van af of ik die morgen nog bij de bakken kan krijgen (pasen, dus alleen bestellingen… )
Zo, ik ga zo aan mijn knoflooksausje beginnen.. kan het nog lekker even trekken voor morgen, hoe pittiger hoe beter
Eventueel morgen ochtend nog even wat grote garnalen halen ofzo.. en dan meteen sate-stokjes halen om te rijgen, natuurlijk
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Tom Duckpower schreef:de abrikozenvla van mij, is een kersen geworden, en de komst van een rijstevla hangt er van af of ik die morgen nog bij de bakken kan krijgen (pasen, dus alleen bestellingen… )
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
*sniff*...rijstevla..*sniff*...*huil*..*snotter*..
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
kan er nix aan doen…was om 16:50uur bij de bakker…
en dan is de kans dat er niet veel meer is….
is er daar geen bakkert in de buurt..hoewel, dat zijn dan weer geen echte limburgse vlaaien!
Ik breng 12 liter cola mee voor de liefhebbers.
Hoe gaan we het idee met de telefoonnummers regelen?
Ik neem startpunt A12 bij Arnhem wel voor mijn rekening.
Naar wie mag ik mijn tel. nummer pm’en?
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Ik neem twee traytjes bronwater (met en zonder prik) mee, voor als het eten té pittig is…
Simpele Ziel schreef:Tot morgen ochtend 7.55 kunnen jullie posten wat er nog in allerijl aangeschaft moet worden in de super…ik ga morgen ochtend nog even last minute shoppen
Mooi weer, kun je dat meenemen
Ik heb sate zitten maken, het zijn 35 stokjes geworden, verder heb ik 4 bakken met van die kipkluifjes, zijn er iets van 60 stuks ofzo.
Alles ligt in de koelkast bij mijn tante, morgen laad ik de boel in een koelbox en gooi een paar van die koel-elementen uit de diepvriezer erbij en dan scheur ik naar Bijleveld.
Als iemand satesaus kan meenemen? graag
(Andere al dan niet BBQ sausjes zijn ook welkom)
ZX1.4i schreef:Mooi weer, kun je dat meenemen
Ik heb sate zitten maken, het zijn 35 stokjes geworden, verder heb ik 4 bakken met van die kipkluifjes, zijn er iets van 60 stuks ofzo.
Alles ligt in de koelkast bij mijn tante, morgen laad ik de boel in een koelbox en gooi een paar van die koel-elementen uit de diepvriezer erbij en dan scheur ik naar Bijleveld.Als iemand satesaus kan meenemen? graag
(Andere al dan niet BBQ sausjes zijn ook welkom)
Nog hartstikke bedankt!!!
Het eten was heerlijk!!!
WYD schreef:ZX1.4i schreef:Mooi weer, kun je dat meenemen
Alles ligt in de koelkast bij mijn tante, morgen laad ik de boel in een koelbox en gooi een paar van die koel-elementen uit de diepvriezer erbij en dan scheur ik naar Bijleveld.Als iemand satesaus kan meenemen? graag
(Andere al dan niet BBQ sausjes zijn ook welkom)Nog hartstikke bedankt!!!
Het eten was heerlijk!!!
Graag gedaan
Laten we een BBQ een vast onderdeel maken van elke meeting