Laat dat ding toch gewoon door de dealer vervangen ! Dadelijk is ie helemaal kapot en krijg je hem niet vergoed omdat je er zelf aan hebt zitten prutsen.
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
Helaas Citroen vergoed helemaal niets, maar ik heb het gevonden en na het kapot knippen van de credit card van mijn vrouw….en daar dus de schakelaar mee gemaakt.
Op 1 of andere manier was er teveel speling in de schakelaar gekomen, dus dat is opgelost.
Nu alleen nog even uitzoeken waarom het lampje van de airbag blijft branden, alle kabels zijn aangesloten en niets is beschadigd of zit klem.
Moet hiervoor misschien iets gereset worden?
Vreemd. Mijn Berlingo is van 2003 en de COM 2000 is onlangs geheel onder garantie vervangen. Zo hoorde ik dat er meerdere zijn die al jaren het COM2000 probleem hebben onder garantie een nieuwe gekregen hebben. Is je relatie met de dealer wel goed ???
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Duc schreef:na het kapot knippen van de credit card van mijn vrouw….
Dat is eigenlijk nog een bijkomend voordeel dus..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De relatie met m’n dealer is redelijk….misschien niet meer als ik vertel dat ik m’n creditcard kapot geknipt heb maar goed de RAW doet het weer probleemloos.
Ik heb zelf ook Citroen Nederland benaderd maar ook daar krijg ik hetzelfde antwoord, dokken!
Ondanks dat het een auto van 4 jaar oud is…..beetje jammer maar goed.
Nu de airbag nog, ik heb het idee dat het ligt aan de stekker met de 2 oranje draden die op de com2000 wordt aangesloten, naar mijn mening zit er in de com2000 een beugeltje die deze 2 draden met elkaar door verbind?
Kan iemand dat bevestigen?
Wordt er over deze 2 kortgesloten draden iets verzonden d.m.v. 1wire?
Of moet ik m’n accupolen er langer dan een half uur af laten om te resetten?
Er is met de auto gereden zonder airbag overigens.
Voor het verwijderen heb ik de accupolen losgehaald.