Kan even niet meer het topic vinden over het spoelen van het LHM systeem, iemand een linkje? en wanneer is dat nou aan te raden?
Ik heb mijn auto nu ruim een jaar en ongeveer 20.000 in gereden. Hij veert niet helemaal optimaal, ik heb een heel rondje bollen gedaan dit jaar, maar voor blijft wat stug en duurt zeker 10 uur nadat ik dr stil heb gezet totdat de voorkant helemaal is ingezakt.
Weet eigenlijk niet goed wat de norm in dit soort dingen is, hoort de voorkant zo lang hoog te blijven? zo nee, keertje spoelen een oplossing?
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
miss ook nuttig om te melden dat ze nu 240.000 heeft gereden, geen idee hoe het autotje is onderhouden in de 220.000 km voor mij
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
dat het lang duurt voordat ie inzakt is alleen maar goed. Maar het moet wel soepel veren natuurlijk.