hallo,
wie heeft er ervaring met een haperende CD-speler in de C4 berline?
de cd speler begint stukken over te slaan na een uur of wat luisteren en laat de cd er bovendien ook niet meer uit komen. dit duurt dan de volle dag, soms twee dagen voor de cd er dan uit wil…
het gaat om een c4 van begin 2006 zonder mp3 functie.
heeft iemand hier ervaring mee?
ik had het dit weekend ook voor
standaard radio zonder MP3
CD kwam er niet meer uit
radio even opzetten en terug weer uit
en dan werktte het terug
mja na 3 jaar blijkt precies toch veel kleinigheden parten te spelen
Mijn c4 met Rd4 radio (mp3) doet dit ook. Al een tijdje last van cd’s die tijdens het luisteren vast slaan en er pas na lang wachten en vaak op de uitwerp knop te drukken er pas weer uitkomen. Vandaag duurde het zelfs een uur voordat ie eruit kwam… Heel de tijd blijft er ‘‘ogenblik’’ in het scherm staan. Doet de radio met zowel originele als mp3 cd’s. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik heb mijn C 4 nu bijna 4 maand en heb dit nog niet moeten meemaken. Hopelijk komt dit probleem niet te veel voor.

Totaal aantal Berichten: 7843
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik weet niet zeker welke radio het betreft. Bij mijn weten zijn in de C4 zowel de RD3 als RD4 geleverd?
De RD3 heeft nog wel eens een kapot laadsysteem voor de CD-speler, maar die is eenvoudig uit te wisselen met een andere RD3-variant, zoals geleverd in verschillende Cits en Peugs.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
DigiDaan schreef:Ik weet niet zeker welke radio het betreft. Bij mijn weten zijn in de C4 zowel de RD3 als RD4 geleverd?
De RD3 heeft nog wel eens een kapot laadsysteem voor de CD-speler, maar die is eenvoudig uit te wisselen met een andere RD3-variant, zoals geleverd in verschillende Cits en Peugs.
Heb je het werkelijk over een RD3 en niet over RT3? Ik meen dat ik de laatst genoemde heb… dus maw: moet ik me zorgen maken dat het laadsysteem bij mij ook de geest kan geven?

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Een dealer is natuurlijk niet verplicht om aan forums deel te nemen of de geposte topics te lezen maar een beetje naar de klant luisteren mag wel.
Van de andere kant… wanneer de dealer (of het nu al daar de verkoper is of monteur) wel aan het forum deelneemt, is het signaal naar de klant toe relatief duidelijk: zijn/haar interesse gaat verder dan alleen auto’s verkopen of onderhouden/repareren.
Mijn radio wordt vervangen. Probleem voorgelegd en er werd niet moeilijk over gedaan.