een vraagje van mij:
zou het mogelijk zijn om wanneer ik mijn grootlichten trek dat mijn mistlampen ook meegaan?
zou dat met de computer kunnen veranderd worden, of zou dat gepaard gaan met extra draad enzo leggen?
Berlingo 1.6HDI
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik denk dat je zelf aan de slag moet. Alleen kan dat bij zo’n nieuwerwetste wagen problemen met zich mee brengen. Wellicht is de aansturing d.m.v. een relais een goede mogelijkheid.
Maar waarom zou je het willen?
patje74 schreef:Ik denk dat je zelf aan de slag moet. Alleen kan dat bij zo’n nieuwerwetste wagen problemen met zich mee brengen. Wellicht is de aansturing d.m.v. een relais een goede mogelijkheid.
heb dat eens gezien bij paar auto’s en vond het nog leuk, als je dan eens knippert valt het nog meer op
Berlingo 1.6HDI
lampen aansturen, in garage mogelijk?
Ik denk dat je computer het niet leuk vindt als je wat draden door verbind. Als je met relais gaat werken; let goed op wat je doet! Succes.
berlingo1.6HDI schreef:patje74 schreef:Ik denk dat je zelf aan de slag moet. Alleen kan dat bij zo’n nieuwerwetste wagen problemen met zich mee brengen. Wellicht is de aansturing d.m.v. een relais een goede mogelijkheid.
heb dat eens gezien bij paar auto’s en vond het nog leuk, als je dan eens knippert valt het nog meer op
Als ik met mijn berlingo flikker, zelfs alleen met mijn daklampen dan kijken ze al
Ik zou wel zo’n relais willen zoals bij de ambulances enzo