Zo op een afstandje is alles strak
Behalve dat deukje op de deur..
Keer een ideetje je bumpers weer mooi zwart te maken?
Zo op een afstandje is alles strak
Behalve dat deukje op de deur..
Keer een ideetje je bumpers weer mooi zwart te maken?
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Volgens mij horen ze niet zwart te zijn, de kleur lijkt me wel redelijk te kloppen.
Eveneens ben ik tevens ook.
Bart1989 schreef:
Keer een ideetje je bumpers weer mooi zwart te maken?
Zwart ?
De bumpers horen blauw te zijn De voorbumper is nog redelijk mooi (jammergenoeg ooit overgespoten) en de achterbumper word wat minder. Maar voor een type 1 heb ik geloof ik nog wel redelijk strakke bumpers..
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
owh ops:
Weer wat meer bx kennis
Net gezien dat de nieuwe radiator ook kvs zweet Ik heb het nou wel even gehad met radiatorwissels. Zolang het bij af en toe een druppel blijft, ga ik er voor.
Vannochtend trouwens een andere km kabel gehaald op de sloop (voor wel 2 euro) zo even een stukje rijden om te kijken of het beter geworden is
Eerst eens even berekenen hoeveel benzine ik zo moet tanken voor citromobile.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Nee, er kan niets in de buurt komen…
De verdachte is volgens mij de radiatordop… Dit is namelijk altijd de zelfde gebleven, misschien dat die de druk niet loslaat waardoor het systeem op de zwakste plekken gaat lekken : Ik heb in iedergeval net de radiatordop vervangen, we gaan het morgen meemaken..
Net even getankt (en veel) en omdat ik nog nooit zo veel brandstoflampjes brandend gehad heb:
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Nee, er kan niets in de buurt komen…
De verdachte is volgens mij de radiatordop… Dit is namelijk altijd de zelfde gebleven, misschien dat die de druk niet loslaat waardoor het systeem op de zwakste plekken gaat lekken : Ik heb in iedergeval net de radiatordop vervangen, we gaan het morgen meemaken..
Net even getankt (en veel) en omdat ik nog nooit zo veel brandstoflampjes brandend gehad heb:
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Na citromobile heb ik de auto niet meer gebruikt eigelijk. De rit van en naar citromobile was qua verbruik redelijk, 1 op 11.
Morgen heb ik even een auto nodig, (dyane moet voor de keuring en mijn ouders hebben hun eigen auto’s nodig) dus stiekum maar weer 10 euro in de tank gestopt. In vloeibare vorm natuurlijk, en 95, 98 is nou echt niet meer te betalen
Ik heb de auto weer even schoongemaakt van binnen (er lag nog een zooi in van citromobile )
Het blijft toch een bijzonder stukje automobiel
Ps. Als de dyane APK heeft, gaat deze ook te koop, en mocht die eerder verkocht worden dan de BX, is er nog hoop dat de Digit voorlopig in de collectie kan blijven…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Even een kleine update;
Ik gebruik de digit al een paar dagen omdat de dyane op de apk staat te wachten. En omdat de benzine zo verschrikkelijk duur is, ben ik maar eens begonnen met zuinig rijden.
Vooralsnog rijd ik nou al 1 op 12.5, en ik hoef nog steeds niet te tanken
Ik heb de 2e trap van de carb nog niet gebruikt, en ik schakel rond 2500 toeren. Echt snel rijden is er dus niet bij, maargoed, zo rijd hij wel lekker zuinig.
Hij kan het dus wel
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Netjes… Dat ga ik binnenkort ook eens proberen met de GT. Het is wel een beetje de naam van je auto verlochenen trouwens ops:
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Even een kleine update;
Ik heb zojuist de autochoke er af gesloopt. Ik moest vandaag even wat dingen doen, en onderweg was de auto zo verschrikkelijk aan het knooien met het stationair toerental.. En toen ik thuis kwam zag ik dat het autochoke element ook kvs lekte, toen was de maat vol
Nou is hij autochoke loos, en dat loopt me toch lekker
Het enige nadeel is dat de gasklep een beetje stroef geworden is, dus de gasklep gaat niet altijd helemaal terug naar de 0 stand, dus af en toe loopt de auto 1200 toeren. Ik heb de boel al ingevet, mocht dat niet helpen, dan komt er een gewoone good old gasklepveer bij.
Oja, de TRS heeft een handchoke systeem ik denk dat ik dat op de Digit ga zetten. Aangezien de TRS op lpg loopt, heeft die choke toch geen nut…
Maarrrrr nou krijg ik net een idee om de choke nog een beetje luxe te houden; een servo gestuurde choke klep? met een klein knopje op het dash? Dat lijkt me niet eens zo’n gek idee…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 6169
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Bij BCCP kun je nog nieuwe elementjes kopen. De behuizing zullen ze daar toch ook wel hebben? Ik heb voor mijn auto net het nieuwe elementje binnen, kosten vielen best mee. Hoewel dat natuurlijk betrekkelijk is Was iig goeiekoper dan bij de dealert
Overigens heb ik voor Solex nog een element, compleet met behuizing en stift liggen ergens…
Totaal aantal Berichten: 3838
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
ik heb een weber elementje in m’n solex zitten. Kon dat bij niet andersom?
Totaal aantal Berichten: 6169
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
woutersmits schreef:ik heb een weber elementje in m’n solex zitten. Kon dat bij niet andersom?
Elementje past wel in huisje. Stuk huisje past niet op Weber (als het een Solex is) en vice-versa. Montagegaten wijken (een paar mm) af…
En volgens Lars is het huisje lek…