Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
wie weet waar ik tekeningen kan vinden van bullbars ? bouwtekeingen dus. geen kleurplaatjes
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Wat voor op je busje? . Ik ben er nog steeds voor dat we Yorinde Moll vragen er een citroën van te maken…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Wat voor op je busje? . Ik ben er nog steeds voor dat we Yorinde Moll vragen er een citroën van te maken…
En dan in TA stijl, met zo’n grote grille enzo
Ik ga even kijken wat er te regelen valt..
@erik, Tekeningen vinden zal niet zo makkelijk zijn denk ik…de meeste kopen zoiets kant en klaar…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Of voor op je snoek?
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
- ID/DS D-Super
pas erop he.. http://www.renault-forum.nl is nog vrij
erik wijngaarden schreef:pas erop he.. http://www.renault-forum.nl is nog vrij
- ID/DS D-Super
nou dan begin ik maandag http://www.vito-club.nl
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Als ik weet waar je veilig bij zo’n reno eeen bullbar er aan kan hangen, wil ik wel wat tekenen.
Schijt aan originaliteit.
Erik denkt alvast vooruit voor de volgende meeting, hij wil zo een bullbarr die je voorover kan klappen, erg handig als BBQ Toestel
ZX1.4i schreef:Erik denkt alvast vooruit voor de volgende meeting, hij wil zo een bullbarr die je voorover kan klappen, erg handig als BBQ Toestel
Ja, en dan gaat ie weg met al het vlees op z’n reno. Goed idee, maar demonteer dan wel even de wielen
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:ZX1.4i schreef:Erik denkt alvast vooruit voor de volgende meeting, hij wil zo een bullbarr die je voorover kan klappen, erg handig als BBQ Toestel
Ja, en dan gaat ie weg met al het vlees op z’n reno. Goed idee, maar demonteer dan wel even de wielen
Dat mag geen probleem meer zijn, bijna iedereen rijdt tegenwoordig met een Aldi-Krik rond
erik wijngaarden schreef:
is ook nog vrij hoor meneer van maren
Deze niet…..maar ze schamen zich blijkbaar KAPOT….dat anderen het kunnen lezen :
U moet geregistreerd zijn om deze fora te kunnen bezoeken. Registreer OR Log in
:kotsen
Bram schreef:Deze niet…..maar ze schamen zich blijkbaar KAPOT….dat anderen het kunnen lezen :
U moet geregistreerd zijn om deze fora te kunnen bezoeken. Registreer OR Log in
Heb even snel geregisteerd en het inderdaad :kotsen
Het is dat die bus een diesel is en geen LPG-ding, anders was het een mooie combinatie, Bulbarr/BBQ/Koken
Gewoon gaatjes boren in de bullbar en een aanlsluiting op de gastank maken, een 3 standen schakelaar op het dashbord voor Benzine/LPG/BBQ