Het altijd goed geïnformeerde AutoExpress laat afbeeldingen zien van een nieuw project (codenaam B-81) van Citroen. Het is een sportieve variant van de C4 Picasso en hij staat op het onderstel van de C4. Dat het niet gaat om de C3 MultiSpace laat deze bron wel zien.
Het zal me dit keer ook weer niet verbazen als deze foto’s heel dicht bij de werkelijkheid zit.
C3 MPV:
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Oef! Dat ziet er bepaald niet verkeerd uit. Subtiele wijzigingen slechts tov het prototype C-Sportlounge. Helaas zonder HP. Dat zou het toch afmaken wat mijn betreft.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
nee sorry die eerste vind ik niet mooi. het geheel is wat vreemd in lijnenspel
en die c3 mpv.. dat lijkt wel een mislukt koreaans iets
Die C3 etc lijkt niet erg fraai zo. Die bovenste borduurt duidelijk voort op de C4 coupé. En die vind ik mooi. Maar ik twijfel of ik dit mooier vind dan de C4 coupé.
Is dit niet gewoon een door het journaille gesjopte C4 Picasso Coupé?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
daar ben ik het helemaal mee eens!
De C4 coupé is vele malen mooier dan deze C-sportlounge-achtige Mazda!
Dat lijnenspel ziet er niet uit, de verhoudingen kloppen van geen kanten. Laat ze dit alsjeblieft onder één of andere Japanse naam bouwen en laat Citroën z’n energie steken in iets anders.
Maar gelukkig is dit slechts een photoshop, dus er is nog hoop.
ja maar die c3 ziet er uit alsof hij in productie gaat..
het begoen toen ik hoorde dat er een renault clio estate kwam ik dacht toen al oh nee dan krijgt citroen en peugeot mischien ook wel een estate van bijv de 107 of de c3 en nu is het dus zo een c3 break *zucht* waar gaat het toch heen.. citroën waar zijn jullie mee bezig de c5 is duits en wat volgt….een citroen. MX5?
dat zou leuk zijn, een roadstar tje van citroen
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik zou het raar vinden als Citroën met een roadster komt.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Aardige photoshop, maar ik geloof er niets van dat dit een op waarheid berustende studie is. Het front, de velgen, interieur, stoelen en het grootste deel van de lijn is zo overgenomen van de C4 Picasso 5 zits. Gezien de stoelen de Exclusive uitvoering.
Leuk hobbytekeningetje, meer niet. (mijn mening)
Als het al iets echts is, dan is het waarschijnlijk een vroege studie naar de C4P 5-zits…
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hier nog wat info over het prototype, dat ik echt niet verkeerd vind.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat prototype is echt wel mooi en ook heel erg Citroën naar mijn mening. Maar wat ik hier boven aan de pagina zie, haalt het daar niet bij (ook al lijkt het er wel heel erg op).
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Dat is eigenlijk wel zo verstandig.
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Overigens is commentaar leveren op een uit de verte gefotografeerde en dan ook nog eens flink gecamoufleerde C3 ook redelijk vergezocht. Vanuit deze hoek kan het ook best gewoon de nieuwe C3 zijn waar ze een paar achterlichten van een ouwe C5 break op hebben geplakt ter camouflage…
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V