Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Ik zie tegenwoordig alle kleuren wel rijden van de C4 coupé en berline, er maar 1 kleurtje dat ik nog NOOIT ben tegen gekomen, en dat is een witte!
Dan nog een vraagje, Je hebt Aden rood en Lucifer rood, heeft er iemand een foto waar de twee opstaan om het kleurverschil een duidelijk te kunnen zien? Want als ik beide appart bekijk vind ik het verschil precies niet zo groot
En, ik dacht dat het zwart vroeger Obsedian noemde, nu zie ik in de configurator perla nera staan, is dat een ander zwart?
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Nou… over de kleur wit gesproken… Wellicht rijdt er nog geen in NL maar afgelopen week in Italie heb ik ze wel degelijk zien rond rijden. Eigenlijk zag het ook best mooi uit maar ik zelf zou het nooit kiezen omdat je de auto dan kunt blijven wassen.
En overigens, het vergelijken van de kleuren kun je beter in het echt doen. De foto’s oogen veelal net een beetje anders; en niet alleen vanwege het fototoestel maar weerspiegelingen geven ook een tintje…