Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Wie heeft er ervaringen met een sportuitlaatdemper onder de xantia?
Ik zou de uitlaat wel wat sportiever eruit willen laten zien. Maar ik ben bang dat wanneer ik een sebring of een remus demper monteer dat ik gelijk een bak herrie erbij krijg, een beetje sportief geen probleem maar ik vind het ook wel is prettig om bijna geen herrie aan de kop te hebben.
Mijn andere idee:
sebring of remus lasstuk aan de orginele demper, ziet er stoer en sportief uit maar geen herrie.
Het laatste is mischien erg leuk in combinatie met een open lucht filter, maar als je 160 rijd op de snelweg (boefje dat mag helemaal niet) heb je daar dan “last” van kwa herrie?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Re: sport uitlaat onder de xantia (ook open lucht filter vra
Voor wat het waard is:
Onze xantia heeft een poos zonder luchtfilterbak rondgereden, dus eigelijk gewoon een open filter. Als je normaal rijdt merk je er niet zo veel van. Alleen bij optrekken krijg je een verschrikkelijke (geweldige) brul. Oja, en als je bij bepaalde toerentallen vol gas gaf klonk de xantia als een vliegtuig. 160 heb ik er echter nooit mee gereden…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oowja mischien niet geheel onbelangrijk:
Xantia 1.8 16V
Wat je zegt, als je wilt kan het sportief klinken maar ook beschaaft, dat staat mij wel aan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:oowja mischien niet geheel onbelangrijk:
Xantia 1.8 16V
Wat je zegt, als je wilt kan het sportief klinken maar ook beschaaft, dat staat mij wel aan
Daaaaaaaan,
Doe dan alleen een sierstukkie aan de demper. Staat toch ook stoer / leuk? ben je voor een paar € ‘s klaar.
Open luchtfilter?? Daar is die Xant toch niet geschikt voor joh.
niet doen…
je heb em al een stuk blitser gemaakt met die andere velgjes, maar maak er nou niet zo’n “petjemobiel” van. Je moet het zelf weten hoor, maarrreeeh.