Kijk! Da’s concreet… En een zeker-wetertje? :
Kan zijn dat ik slechts las wat ik hoopte te lezen en dat de auteur doelde op dat bij zijn BX de ECU ook onder de stoel was gemonteerd?! (heb het net nog even teruggelezen)
Echt teleur stel je me niet, hoor… Moet nog aan de inbouw beginnen, en dacht een mooi meevallertje te hebben gelezen, dus vooraf ff checken. Zoals gezegd heb ik een pulsgever tussen mijn tellerkabel, maar de CC geeft daar problemen mee (kan ook aan de CC liggen overigens, nog niet gechecked).
Hoe dan ook: dank je party-time, LJ!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Dat is een zeker wetertje ja. De BX heeft geen snelheidspuls in het motormanagement verwerkt zitten, in tegenstelling tot de Xantia.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Dat is een zeker wetertje ja. De BX heeft geen snelheidspuls in het motormanagement verwerkt zitten, in tegenstelling tot de Xantia.
De enige computer in de BX die de snelheidspuls gebruikt is de (optionele) boordcomputer geweest, maar die heeft totaal geen verband met motormanagement.
Gekker nog, dat was er bij de GT’s waarop het ding (voor het eerst?) geleverd werd nog helemaal niet; dat waren carb-autoos.
Ich bin ein Breaker