Ik dacht, misschien handig om ook in dit forum een apart item over levertijden te hebben ? Ik kopieer mijn bericht daarom even dat ik ook al in het “reguliere” C4 forum heb geplaatst:
Op 26 maart besteld: GC4P, kleur: burlat, 2.0 benzine met EB6V, LPG inbouw, opties: pack Coffre, pack Detection, pack Lumínosité, Navidrive.
Afleverdatum bij dealer: 16 mei.
Levertijd dus 7 weken en 2 dagen (exact hetzelfde als ANP zie zijn bericht van 29 april)
Ik klaag niet…. maar worden wel nog eeeeerg lange 8 nachtjes slapen….
C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km
Laat me raden : DVD spelers in de hoofdsteunen besteld ?
Als u eens wist…
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
@ davida & Pelg:
Aha, jullie hebben het toch zonder mijn hulp gevonden
(had al een reactie gepost in het “reguliere” C4 forum)
Vliezen gebroken, oh wee, oh wee ops: ops:
Aan het grote wachten komt nu binnenkort echt een einde. Wij zijn sinds de eerste week van april in blijde verwachting. Dit weekend zagen wij haar al, met haar kofiekleurig velletje achter het hek bij de dealer staan.
Volgende week vrijdag is het zover: Haar sleutels worden (na vorstelijke beloning uiteraard) aan ons overhandigd. Haar gastankje wordt bij de eerste beurt ingebracht.
Volgend weekend flipperen wij met haar over ‘s heeren wegen.
17 mei levering van de dame (zou vandaag zijn: helaas vertraging bij inbouw van LPG). Ze is op 26 februari besteld. GC4 2.0 Ambiance alle opties m.u.v. Navi. Levertijd zoals door de dealer aangegeven.
Besteld op 25/04 : C4 Picasso 16 Hdi Exclusive Onyx Zwart met opties : panoramisch glazen dak, Hi-fi veilingheidspack en afneembare trekhaak.
Zal geleverd worden einde juli (d’as dus 3 maanden wachten)
afgelopen woensdag mijn C4 Grand Picasso opgehaald.
Op 5 April besteld en 7 mei konden we al rijden.
2.0ltr Lumiere uitvoering met panorama dak, park. sens achter en inklapbare spiegels.
Noir Onyx met trekhaak.
Grand C4 Picasso 2.0 ltr 16V Lumiere
Zwart met Roskilde wielen.
Voorheen: BX 1.4, BX 1.6 TRI, Xantia 1.8, Peugeot 406, Xantia 1.8 Break, C5 break 2.0
Op 28 maart een C4 Grand Picasso 1.8 Ambiance Show Rouge besteld met dakrailing, pack detection en een trekhaak. Door dealer werd bij de offerte aangegeven dat de levertijd 6 tot 8 weken zou zijn. Inmiddels bericht gekregen dat de levering vermoedelijk in de week van 23 juni zal plaatsvinden. Dat is dus bijna 13 weken. Ik moet dus nog even geduld hebben.
levertijd C4
Medio maart j.l. mijn GC4 6EVB besteld. Wordt een Ambiance op LPG met pack detection, pack coffre, dakrails, lm Scandola velgen,afnb. trekhaak, kleur zwart behandelt met tefallaag. Auto staat inmiddels bij de LPG inbouwer in Zwolle en deze wordt er op 26 mei ingezet. Aflevering door dealer Bouwman in Ommen op 28 mei. Heb ik ongeveer 3 weken om de auto op benzine in te rijden en dan lekker met de caravan met de dame er voor op vakantie. Ben hartstikke benieuwd hoe zij het gaat doen en met name het verbruik met een 1350 kg zware caravan. Heb nu nog een diesel met een koppel van 300 nm. Zal wel even wennen zijn.
C4GP EVB6 Ambiance afn. trekhaak, zwart, LPG sinds 27-05-08 (priverijder)
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Mooie velgen
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
jospa schreef:Op 28 maart een C4 Grand Picasso 1.8 Ambiance Show Rouge besteld met dakrailing, pack detection en een trekhaak. Door dealer werd bij de offerte aangegeven dat de levertijd 6 tot 8 weken zou zijn. Inmiddels bericht gekregen dat de levering vermoedelijk in de week van 23 juni zal plaatsvinden. Dat is dus bijna 13 weken. Ik moet dus nog even geduld hebben.
21 april Een C4 Grand Picasso 1.8 Ligne Business Gris Fer, trekhaak en gas inbouw. Mag hem 28 mei halen. 6 weken, da’s niet slecht. 13 overigens ook niet.
Na 13 weken nog steeds geen oplevering gepland
GC4P ligne business, 2.0 16V EB6V met bluetooth en trekhaak Gris Alum.
Besteld 18-02-08
Afgeleverd 06-06-08
Totaal aantal Berichten: 1033
- DS 5 E-hdi EGS So Chic
nattietje schreef:Jullie felgele nummerplaten vallen enorm op.
In België valt het vaak op dat men een nieuwe auto koopt en de oude nummerplaten overzet. Zit er zo’n oud, roestig ding op een nieuwe auto, dat valt pas op.
sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000
daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000
Worden er uberhaupt dieselmotoren uitgeleverd? Ik wacht nu ruim 10 weken op de C4GP 2.0 HDiF. Lees alleen maar goede berichten van mensen met korte levertijden op benzine motoren en bij mijn dealer worden momenteel alleen de 5 persoons C4 met bosjes tegelijk afgeleverd… maar helaas niet die ene mooie…. gris fer C4GP 2.0l diesel.
C4 Grand Picasso 2.0HDif EB6V Ligne Business in bestelling sinds week 9.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Jeetje, Maarten..
Da’s balen zeg…..
Ik hoop dat ze haar weer snel terugbrengen in haar volle pracht zodat je weer snel van haar kan genieten…
Sterkte….
tilanus
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Wouw…
voor én achter
En op wie wordt de schade verhaald???
Zullen die “dienstkloppers” hiervoor op het matje geroepenn worden??? Ze mogen dan wel een “vrijwaring” hebben voor de verkeesregels maar ze mogen nog steeds de weggebruikers niet in gevaar brengen…
(term dienstkloppers is voro mij nieuw maar ik ga er vanuit dat hiermee politie bedoelt wordt)