Ik weet al langere tijd niet wat ik wil maar nu wel eindelijk.
Vandaga de knoop daargehakt en daans gti automaat op LPG gekocht.
Daarnaast zijn 2 16v’s is toch gewoon teveel.
Daarom staat deze te koop.
De laatste 2 onderhoudsrekeningen waren ongeveer 2600 euro.
Voor forum leden kost deze auto maar 2250 euro.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Raar is het wel dat je hem te koop zet!
Jouw bedoeling was om de zilvere op te knappen en de witte als donor wagen te gebruiken.
En nou is de witte in concours staat en de zilvere staat te koop
Het leven staat vol met verrassingen !!!!!
Veel plezier met de gewone GTI automaat! (Wanneer krijgt hij zijn eigen topic?)
Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Kan het niet gewoon zijn dat het stuurdraadje (schakeldraadje, hoe noem je dat precies) af en toe slecht contact maakt? Dan hoor je wel de klik van het startrelais, maar draait de startmotor niet omdat ie geen seintje krijgt…
op naar het volgende ellende hok (reimt nog ook)
Koos is wel de enige die ik ken die zoveel potentiele ellendebakken koopt maar geen anwb-lid is…
je moet het leven wel spannend houden
BX19TZI schreef:Ik weet al langere tijd niet wat ik wil maar nu wel eindelijk. Vandaga de knoop daargehakt en daans gti automaat op LPG gekocht.
Denk dat er toch iets niet goed is gegaan dan, want ik heb gisteren reeds met Daan contact gezocht om deze auto over te nemen?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:BX19TZI schreef:Ik weet al langere tijd niet wat ik wil maar nu wel eindelijk. Vandaga de knoop daargehakt en daans gti automaat op LPG gekocht.
Denk dat er toch iets niet goed is gegaan dan, want ik heb gisteren reeds met Daan contact gezocht om deze auto over te nemen?!
Hmm ja ik hoorde dat er nog 2 geintresseerden waren idd. Maar goed Daan ik heb hebben duidelijk alle voorwaarden besproken en toen heb ik besloten de auto te kopen. De deal is dus al rond.
Maar misschien komt er snel wel were wat op je pad oudelut. Toevallig intresse in deze 16v?
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
BX19TZI schreef:Hmm ja ik hoorde dat er nog 2 geintresseerden waren idd. Maar goed Daan ik heb hebben duidelijk alle voorwaarden besproken en toen heb ik besloten de auto te kopen. De deal is dus al rond.
Makkelijk geregeld zo…
BX19TZI schreef:Maar misschien komt er snel wel were wat op je pad oudelut. Toevallig intresse in deze 16v?
Nee dank je.
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Makkelijk geregeld zo…
Ach, wees blij… als Koos zelfs maar het voornemen gehad heeft om een BX te kopen, weet je zeker dat ‘t een rampenbak is…
Harm schreef:Ach, wees blij… als Koos zelfs maar het voornemen gehad heeft om een BX te kopen, weet je zeker dat ‘t een rampenbak is…
Zou ook bedoeld zijn voor de onderdelen (ideale donor voor de TZi), om zodoende 1 van de 2 blokken en automaatbak te laten reviseren en opnieuw opbouwen en om de break om te gooien naar LPG (installatie overzetten en uiteindelijk tank nieuw laten plaatsen door installateur).
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
is dit nu je echte beslissing? want je hebt steeds weer een andere kijk op de zaak als het hok weer ff goed rijdt
GWHENDRIKS2 schreef:Raar is het wel dat je hem te koop zet!
Jouw bedoeling was om de zilvere op te knappen en de witte als donor wagen te gebruiken.
En nou is de witte in concours staat en de zilvere staat te koop
Het leven staat vol met verrassingen !!!!!
Veel plezier met de gewone GTI automaat! (Wanneer krijgt hij zijn eigen topic?)
Gert
Ja idd veel verrassingen. Maar de kleur wit vind ik toch stiekum iets mooier…. ops:
Maar ik heb niet voor niets zolang getwijfeld. Het is en blijft een topauto.
De kogel is door de kerk. De bx is verkocht.
Morgen eind van de middag wordt ze opgehaald. Ik heb de auto 1 jaar gehad en ik mis hem nu al. Vandaag laatste keer mee naar Zwolle. Het is gewoon een heerlijke auto, maar 3 bx-en is teveel voor een student. Ik hoop dat ze goed verzorgt wordt anders koop ik haar gewoon terug.
Vandaag nog 1 keer echt genieten! Ze heeft in dat jaar dat de auto had gehad eigenlijk alleen de laatste maand probleemloos gereden.
Maargoed ik kijk ook wel een beetje uit naar het volgende project. De gasbak.
Toch ga ik deze auto wel missen.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tuurlijk ga je deze auto (in het begin) missen! gelukkig heb je nog een 16V… nu heb je iig weer geld om de gasbak tip top te maken
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!