Dat dacht ik ook… Maar ik ben heel blij dat m’n BX nu weer gewoon lekker stationair loopt. Heb met die elektroklep in m’n handen gestaan en je kan hem dus niet eens openmaken, vervangen is dan waarschijnlijk de beste oplossing. Hoe loopt die van jou eigenlijk nu WYD?
Het enige probleem dat die van mij af en toe nog heeft is dat ‘ie wat slecht start bij koud weer. Ik vind het niet zo’n ramp, dan houdt ik die sleutel wel een seconde of drie vast hoor…
Als de motor koud is, loopt hij op lage toeren. Als de motor eenmaal warm is loopt hij best netjes. Maar heb nog niet echt tijd en zin gehad om er uitgebreid naar te kijken.
ECU resetten werkt niet of heb je dat (nog) niet geprobeerd?
WYD schreef:Schoonmaken van de elektroklep is nogal een “minder prettig” karweitje. De mijne functioneert nog, maar mocht hij het niet doen, dan haal ik gewoon een nieuwe. Dan weet ik tenminste zeker dat hij het voorlopig blijft doen.
Hoe betaalbaar zijn die voor een 19tzi? Die voor een BDZ motor waren betrekkelijk onbetaalbaar voor zover ik weet.
Ich bin ein Breaker
Geen idee eigenlijk. Ik had zomaar het idee dat het niet echt een heel duur onderdeel was. Kon ‘m op http://www.iddstechnique.nl ook zo snel niet vinden. Iemand een idee??
voge schreef:Geen idee eigenlijk. Ik had zomaar het idee dat het niet echt een heel duur onderdeel was. Kon ‘m op http://www.iddstechnique.nl ook zo snel niet vinden. Iemand een idee??
Veel van die injectie-gerelateerde troep is best wel erg duur nieuw….
Ich bin ein Breaker