Sja, ik wou al koffie serveren
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
gompy58 schreef:hogervp schreef:Art schreef:Langs de a13 zit een texaco pomp met burgerking, en een heel groot parkeer terrein, Net voorbij Delft, mischien een idee om daar te verzamelen voor de eilanden route?
Dat lijkt me een mooi plan Art.
das wel heel ruim zo ongeveer…
ehm, ik zie hier midden in het beeld een grote P aan de A13 vlak onder Delft-Zuid. Jij niet?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
nope, maar ik doe maar ff de aanname dat je die uitstulping aan de A13 idd bedoeld…
Joost mag alleen weten hoe ik dat aan TomTom ga uitleggen. Die wil altijd een goed eindpunt hebben…
Ik voorzie weer eindeloze discussies met Tom
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
gompy58 schreef:nope, maar ik doe maar ff de aanname dat je die uitstulping aan de A13 idd bedoeld…
Joost mag alleen weten hoe ik dat aan TomTom ga uitleggen. Die wil altijd een goed eindpunt hebben…
Het is de eerste afrit na afslag Delft-Zuid. Dat moet toch nog wel lukken? Adres is: Rijksweg A13-Zuidzijde 200, 2629HA DELFT
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Nu rijd je gewoon op die rookpluim af en kom je er ook wel, helaas zal die zaterdag al wel verdwenen zijn
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Moet ik anders hier de bbq ook al vast op voorhand aansteken?
mkatgert schreef:gompy58 schreef:nope, maar ik doe maar ff de aanname dat je die uitstulping aan de A13 idd bedoeld…
Het is de eerste afrit na afslag Delft-Zuid. Dat moet toch nog wel lukken? Adres is: Rijksweg A13-Zuidzijde 200, 2629HA DELFT
heb jij wel eens tegen tom gezegt dat hij de zoveelste afslag moet pakken?
ik wens je veel suc6
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Vertrouw op jezelf! Je hebt een erg duidelijke beschrijving van welke aflsag het is!
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
gompy58 schreef:mkatgert schreef:Het is de eerste afrit na afslag Delft-Zuid. Dat moet toch nog wel lukken? Adres is: Rijksweg A13-Zuidzijde 200, 2629HA DELFT
heb jij wel eens tegen tom gezegt dat hij de zoveelste afslag moet pakken?
ik wens je veel suc6
Met een postcode moet het toch wel lukken?
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Weet Tom geen POI?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
‘tuurlijk wel. Ik heb een Texaco tankpas en heb dus alle stations in NL erin gezet….
- Ami Super
Art: heb jij een navigatiesysteem? Dat zou wel handig zijn als we de eilandenroute kiezen.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik denk dat er voldoende mensen meerijden die zo’n ding hebben. Dat zal het probleem niet zijn….
- Ami Super
oh-oh, ik heb even niet meer gekeken wie er allemaal vanaf Delft vertrekken. Jij ook Sjoerd??
tijd voor een lijst:
[list]route Delft-eilanden-Overslag
art
hogervp
tilanus
jaco?
[/list:u]
vult u zelf maar aan
Het valt me op hoe weinig mensen meekrijgen van hun omgeving als ze met zo’n apparaat rijden.
Zo moeilijk is het toch niet om op de A13 van Den Haag richting Rotterdam de BK te vinden?
Zo hadden we laatst een uitje naar Artis. Toen ik een paar collega’s vroeg of ze onderweg iets gezien hadden (waar zijn jullie dan langs gereden) hadden ze niets gezien en wisten ze niet waar ze geweest waren…..