Beetje rare vraag…maar ik had op citromobile hele tijd gepraat met ene Lex, en we zouden naderhand nog contact hebben. Mijn mailadres gegeven maar dom op een foldertje geschreven wat natuurlijk kwijt is geraakt tussen de papierzooi…dus kent iemand toevallig een Lex met een lichtgele break familiale, die lid is van de club ? Zo ja, zou je mij kunnen pb’en? Of als je de privacy hoog wil houden desnoods eerst bij hém even checken/melden, misschien vond hij me eigenlijk heel vervelend en mailt ie me expres niet
[Break 20 Familiale ‘71]
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Ik ken hem. We zaten tijdens 50 jaar DS in hetzelfde hotel. Later heb ik ‘m nog een paar keer weer gesproken.
Even kijken of ik je verder kan helpen. Mijn computer is overleden, dus alle mail ben ik kwijt.
Momentje…
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Hij was de standbouwer bij het laatste najaarsevenement…
Zijn e-mail adres is iets van relex@....nl.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Mijn dank is alvast groot, langevelsloo! Maar het internet ook als je alleen de eerste helft van een mailadres hebt
Ik neem aan dat Lex dus uit de regio-zuid komt. Kan iemand nog verder voortborduren op bovenstaande hints of moet ik het hiermee maar via een welwillende club-official gaan proberen…
[Break 20 Familiale ‘71]
Op Marktplaats biedt ene Lex uit Eindhoven een DS hoofdsteun aan. Is deze persoon de gezochte Lex????
ubogaart schreef:Op Marktplaats biedt ene Lex uit Eindhoven een DS hoofdsteun aan. Is deze persoon de gezochte Lex????
nee helaas, dank voor meedenken maar dat is een andere Lex (die ik toevallig ook ken maar dat terzijde…)
[Break 20 Familiale ‘71]
Ook op Marktplaats: ene Lex de Grauw uit Hooge Zwaluwe (NB)???
ubogaart schreef:Ook op Marktplaats: ene Lex de Grauw uit Hooge Zwaluwe (NB)???
hee bedankt…die achternaam doet wel een vaag belletje rinkelen..zou best eens kunnen. ik heb het geprobeerd via de MP-mail…
[Break 20 Familiale ‘71]
En Pierre, wat hebben zij gewonnen?
Anders effe bellen, deze Lex staat gewoon in het telefoonboek.
Nog voor ik de tips kon benutten heeft Lex zich alsnog zelf bij me gemeld omdat hij viavia hoorde dat hij gezocht werd…toch dank voor de assistentie! (hier mag evt. slotje op dus)
[Break 20 Familiale ‘71]