tilanus schreef:Anders wil ik wel een kratje bollen achterin zetten, hoor…
kijk nou wie tokking… Doet maar gesmeerde bolletjes, maar liever geen groene in dit geval
RikvdS schreef:Dat zullen de mede-weggebruikers op prijs stellen!
Ik ben benieuwd overigens of ik het vol kan houden… de hele tijd 100… normaal lukt het me al niet eens op de A4. Maar goed… Art, mijn sigarettenaansteker werkt overigens wel, dus eventueel offer ik mij op om Tom en zn gelijknamige tweelingbroer een lift te geven. Mocht dat echt nodig zijn. En verder heb ik er enorm veel zin in!
In zo’n colonne lukt dat prima hoor. Dat is namelijk veel te leuk om er vandoor te willen gaan.
mwah… ik kan me nog herinneren dat in februartie we ons ook in Nieuwegein hadden opgesteld…
keurig reden we weg…
hoop kabaal opeens, komt eerste iemand in een C6 voorbij blazen, vervolgens de CX van de penningmeester erachter aan, en ja hoor, nog wat cx spul in hun kielzog….
collone ??? hoezo..
Daar was ik niet bij, maar in 2007 wel. Toen ging het inderdaad net zo, een paar mensen in een CX konden zich 100 meter na Nieuwegein al niet meer beheersen en spoten er vandoor. Ik denk dat dat dezelfde mensen waren en je vraagt je af waarom ze dan mee willen rijden…
Laten we de Berlikum meeting maar als voorbeeld nemen.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
jaco schreef:Daar was ik niet bij, maar in 2007 wel. Toen ging het inderdaad net zo, een paar mensen in een CX konden zich 100 meter na Nieuwegein al niet meer beheersen en spoten er vandoor. Ik denk dat dat dezelfde mensen waren en je vraagt je af waarom ze dan mee willen rijden…
Dat zijn temiste beschaafte mensen die weten van hun Citroën te genieten!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
ieksEmmu schreef:Michelangelo schreef:
Offuh.. is het bijna niks om?
op http://www.viamichelin.com kan je zien dat het (Rotterdam Hoffplein > Overslag) je kost: als je
via Bergen op Zoom - Antwerpen:
Costs 17.34 EUR
Toll costs: 5.00 EUR
Petrol costs:12.34 EURvia Zierikzee en Goes rijdt:
Costs: 18.0 EUR
Toll costs: 4.60 EUR
Petrol costs: 13.46 EUR
Tja dan is het ineens aanlokkelijk. Alleen even kortsluiten hoe ik dan m’n boxen ga oppikken in bergen op zoom hehe.
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
jaco schreef:
Ik heb toen wel even de 120 aangetikt! Je moet wat als je de hele groep wil filmen.
Wel uitkijken als er dan weer een klassieker van een ander merk voorbij komt. Duiken we daar weer allemaal bovenop!
Nog 3 nachtjes…...dusssssss
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
zalk van die in de oven af te bakken baguettes meenemen ipv stokbrood? lijkt me lekkerder en makkelijker vervoeren.
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
heb je al gecheckt of Marc wel een oven heeft
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
ieksEmmu schreef:zalk van die in de oven af te bakken baguettes meenemen ipv stokbrood? lijkt me lekkerder en makkelijker vervoeren.
je kan ook van die zakken voorgesneden stokbrood kopen, althans bij de Vomar kan dat, lijkt me ook een optie. hoef jje niet meer te snijden en het is prima te eten.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Sparks schreef:heb je al gecheckt of Marc wel een oven heeft
neen, iek neem aan dat hij meeleest.
as ik het zo bekijk, lijkt het mij gewoon het handigste om daar d elokale lidl of appie parking te bezetten en en masse ff in te kopen. Dan weet iedereen wie wat doet…
Veel eenvoudiger dan eten mee te nemen in warm eauto’s enzo..
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
gompy58 schreef:as ik het zo bekijk, lijkt het mij gewoon het handigste om daar d elokale lidl of appie parking te bezetten en en masse ff in te kopen. Dan weet iedereen wie wat doet…
Veel eenvoudiger dan eten mee te nemen in warm eauto’s enzo..
Daar zit wat in, maar wil iedereen dat wel??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
kweenie, maar ik doe het iig wel… stuk eenvoudiger en op zijn minst ook hyginscher… ( akwadukt is ook een lastig woord)
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik pleur een grote koeltas achterin met koelelementen. Omdat ik ook koud bier meeneem kan dat wel. Dat houdt de rest ook koel. Daarbij neem ik andere zaken mee en geen vlees. Da’s ook alweer wat makkelijker natuurlijk…