Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ehm, tja, waar laat je zoiets. “Ander onderwerp” dus maar.
Mods, misschien een plakker van maken? (Als er nog niet 1 is die ik over het hoofd heb gezien).
Vakantiefoto’s van de afgelopen 2 weken Frankrijk. We zijn langzaam van noord naar zuid gezakt. Uiteraard (ahum) heb ik continu uitgekeken naar bijzondere automobiele spots. De eerste week viel dat een beetje tegen, maar de tweede week werd dat helemaal goedgemaakt.
Kleine selectie:
]
Mooie plaatjes!
Citroënloos
is dat een sloperij of garage? Je mag volgens mij best het adres ff neerplanten
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ja Peter, deel die lokatie eens met ons?
Leuke plaatjes!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Verschillende sloperijen, verschillende garages, schuren en in ‘t wild
Onder andere in Ervy-le-Châtel, Chaource, Mussy sur Seine en Jullié.
beerpeet schreef:Verschillende sloperijen, verschillende garages, schuren en in ‘t wild
Onder andere in Ervy-le-Châtel, Chaource, Mussy sur Seine en Jullié.
das toch bij Beaune??
geeft me een goed excuus om deze wijnstreek weer eens beter te bekijken
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Mooie plaatjes Peter.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Wat een schitterende plaatjes, Peter! Die felblauwe BX 16V is toch wel…. apart! En dat staat daar zomaar in het gras weg te rotten?
Overigens wel weer typerend dat je een DS Break op Nederlands kenteken tegenkomt. De laatste jaren zie ik in Frankrijk meer Nederlandse dan Franse DS’sen.
Overigens is die klassieke Jaguar XK ook heel erg mooi.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- BX 19 GT
- BX 16 RS
XBXG schreef:Wat een schitterende plaatjes, Peter! Die felblauwe BX 16V is toch wel…. apart! En dat staat daar zomaar in het gras weg te rotten?
Dank
Op de foto lijkt ‘t idd zo, maar die BX stond gewoon op de ‘oprit’ voor een huis, samen met een XM. Het huis waar die bijhoort (en ook de BX als je goed kijkt) kun je zien op de foto ervoor van de 2 DS’en. Ik gok trouwens dat ‘t een Millesime turbodiesel is.
XBXG schreef:Overigens wel weer typerend dat je een DS Break op Nederlands kenteken tegenkomt. De laatste jaren zie ik in Frankrijk meer Nederlandse dan Franse DS’sen.
Overigens is die klassieke Jaguar XK ook heel erg mooi.
Die XK was notabene een Duitser En die DS zagen we in Luxemburg, net als wij onderweg naar huis
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
XBXG schreef:Overigens wel weer typerend dat je een DS Break op Nederlands kenteken tegenkomt. De laatste jaren zie ik in Frankrijk meer Nederlandse dan Franse DS’sen.
Wat nog toevalliger is, is dat ik dezelfde break op de terugweg van wintersport in Maart, ook tegenkwam (bij Guy)
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Bram-id19B schreef:Wat nog toevalliger is, is dat ik dezelfde break op de terugweg van wintersport in Maart, ook tegenkwam (bij Guy)
Da’s grappig. Zo was ‘t ook wel toevallig dat de Bentley die ik in Jullié fotografeerde, en wiens eigenaren later naast ons op ‘t terras zaten in Luxemburg, net bij ‘t tankstation aan kwam rijden toen wij vertrokken.