2 van de 2
 < Vorige 1 2

belkin netwerk
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 maart 2005 12:14 PM
  [ # 16 ]

Ik wil wel uitleggen hoe het moet hoor, zo’n setup kraken, is niet zo moeilijk, voornamelijk afhankelijk van hoe veel jij het gebruikt. Smile

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27927

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 maart 2005 12:15 PM
  [ # 17 ]

ik ga zelf altijd voor Linksys draadloos redelijk geprijst en goeie kwaliteit.

als je echt een goede router wil dan moet kan je beter voor Draytek kiezen.

zelf heb ik thuis dus ook een Draytek router en Linksys voor het draadloze gedeelte Smile

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 31 maart 2005 12:17 PM
  [ # 18 ]
sans-pareil schreef:

Ik wil wel uitleggen hoe het moet hoor, zo’n setup kraken, is niet zo moeilijk, voornamelijk afhankelijk van hoe veel jij het gebruikt. Smile

Wat bedoel je?  het kraken van de wifi, of het kraken van chello..

Alles is te kraken!

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 31 maart 2005 12:23 PM
  [ # 19 ]

Linksys ben ik vanaf gestapt na hun prachtige prestatie met de BEFW11S4. ook dat WAG54G, (dat is die gecombineerde ADSL modem/router WAP) ging wat minder goed, maar dat kan gewoon een slechte batch geweest zijn. Maar de BEFW11S4 slaat echt alles, ik werk er namelijk nu over en ik mag elke paar uur even de stekker er uit trekken omdat ie weer vast gelopen is. Andere firmwares gaven andere problemen, maar allemaal even fundamenteel. Beste structurele resultaten tot nu toe. Vermijd ook hun 802.11g PCI kaart die is ook niet bepaald betrouwbaar te noemen.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 31 maart 2005 12:26 PM
  [ # 20 ]
René van Maren schreef:
sans-pareil schreef:

Wat bedoel je?  het kraken van de wifi, of het kraken van chello..

Alles is te kraken!

De wifi, Chello is wat moeilijker misschien, en praktisch eigenlijk onmogelijk tenzij ze incompetente netwerk beheerders hebben. WEP encrypite is echter niet echt veilig te noemen WPA is een stuk beter. Niet dat dat een probleem is hoor. Mijn wifi staat ook gewoon wagenwijd open en mag iedereen van meegenieten, maar iemand die er echt in wil kan dat relatief eenvoudig met WEP encryptie.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 31 maart 2005 12:26 PM
  [ # 21 ]

ik gebruikt zelf de WRT54G met de nieuwste firmware
ik heb zelf kabel dus ik heb weinig ervaring met de gateways van linksys

en als router zelf gebruik ik de Draytek want die vind ik zelf beter

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 31 maart 2005 12:27 PM
  [ # 22 ]

Ik heb een hoop gezeur met een e-tech wifirouter gehad  
de hele tijd liep hij vast tijdens downloaden (alle stations!  dus de router)
Er was een patch op de site (firmware upgrade) nu staat er in de config “keep alive"aangevinkt en ntjenos problemos Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 31 maart 2005 12:29 PM
  [ # 23 ]
René van Maren schreef:

Ik heb een hoop gezeur met een e-tech wifirouter gehad  
de hele tijd liep hij vast tijdens downloaden (alle stations!  dus de router)
Er was een patch op de site (firmware upgrade) nu staat er in de config “keep alive"aangevinkt en ntjenos problemos Wink

van e-tech heb ik er ook stuk of 3 versleten allemaal stuk binnen de garantie Smile
na de 3de heb ik me draytek besteld nooit meer probemen gehad Smile
de nieuwere e-techs zijn gelukkig wel weer wat beterder als de oude series.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 31 maart 2005 12:39 PM
  [ # 24 ]
ZX1.4i schreef:

Oh? ik heb een Belkin Router, maar geen draadloze, dat ding heeft me 2 jaar terug iets van €80 gekost.

Zit die spyware dan in de router zelf? en is daar op de één of andere manier achter te komen?

Shit zeg, ik schrik hier wel effe van Shocked

Weet eigenlijk niet of er een lijst met types is. Ik heb het artikel op verschillende sites gelezen. Hier een bijvoorbeeld, die er zijdelings over gaat. Het verhaal wat ik me herinner ging nog wat verder, maar ja, je weet nooit of dat overtrokken was. In elk geval dus:

http://www.theregister.co.uk/2003/11/07/help_my_belkin_router/
http://www.politechbot.com/2003/11/11/belkin-responds-to/

Zo te zien valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Niettemin, denk ik dat ik het bij echte merken houd Smile. (Niet dat dat hoeft te helpen, Linksys is immers een onderdeel van CISCO, en die maken er soms ook een potje van).

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 31 maart 2005 12:52 PM
  [ # 25 ]

ach het is denk ook een kwestie van smaak.
zelf heb ik weinig ervaring met belking.

liefst zou ik alles met draytek doen maar dat is voor de (particuliere)klant te duur.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 31 maart 2005 01:05 PM
  [ # 26 ]

Hier op de zaak heb ik alles van zyxel
maarja, zyxel centen ook!

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 31 maart 2005 01:10 PM
  [ # 27 ]
sans-pareil schreef:

ook dat WAG54G, (dat is die gecombineerde ADSL modem/router WAP) ging wat minder goed, maar dat kan gewoon een slechte batch geweest zijn.

De papa van CitroCitrus heb ik ook zon ding aangesmeerd maar de v1 uitvoering daarvan is een groot drama. De beide Apple’s van mij en CitroCitrus zijn DHCP kreupel op dat ding en bereik is ook niet om over naar huis te schrijven. Achteraf gezien een miskoop. Bij de buurman echter heb ik een WAP54G neergezet en die gaat weer als de brandweer. Achteraf gezien had ik dat ding ook niet als impuls moeten kopen voor mijn schoonvader maar eerst even uit moeten zoeken hoe goed het werkt.

Thuis voor mijn @home heb ik gewoon een Cisco ethernet routertje staan en op dit moment ben ik een Cisco dsl routertje aan het ebayen om mn xs4all lijntje mee te gaan routeren. Dit zijn de enige routers waarop ik compromisloos kan doen wat ik wil ( fatsoenlijke acl’s, ipv6 tunnels ). Ook al is het grotere Cisco spul af en toe dikke prut. Sad

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook