2 van de 2
 < Vorige 1 2

~~TRILLEND~~ dashboard bij 130 km/h
metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 31 maart 2005 01:55 PM
  [ # 16 ]

ik weet niet of jij een licht of donker dashboard hebt maar ik heb hier nog een donker dashboard liggen. mag je evt gratis ophalen, hij ligt mij in de weg.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

DaanDus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310

Gepost: 01 april 2005 12:47 AM
  [ # 17 ]
metro2005 schreef:

ik weet niet of jij een licht of donker dashboard hebt maar ik heb hier nog een donker dashboard liggen. mag je evt gratis ophalen, hij ligt mij in de weg.

Ik heb een blauw interieur (ooit gehoord dat dit zeldzaam is, is dat zo??????) Het is nu opgelost, je ziet er niets van, en het dashboard zit nu zo vast als een huis.

De ophanging WAS echter wel “op z’n frans”,  wat een knullige constructoe. Dat zit echt maar net vast.

Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen? confused

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 01 april 2005 11:48 AM
  [ # 18 ]

Blauw interieur is inderdaad heel zeldzaam, cool!!  Cool  Bruin zie je af en toe nog wel eens, komt ook niet zo veel voor, maar blauw… ik heb geloof ik tot nu toe alleen maar een keertje een type 1 BX gezien met een blauwe dash….  Shocked

Profiel  

DaanDus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310

Gepost: 01 april 2005 12:11 PM
  [ # 19 ]
winnetou schreef:

Blauw interieur is inderdaad heel zeldzaam, cool!!  Cool  Bruin zie je af en toe nog wel eens, komt ook niet zo veel voor, maar blauw… ik heb geloof ik tot nu toe alleen maar een keertje een type 1 BX gezien met een blauwe dash….  Shocked

hmmmm… fijn confused
Ik heb een hekel aan zuinig zijn op mijn auto, maar ja, nu ben ik dus toch verplicht om er een beetje netjes mee om te springen….
Wellicht kan ik er ooit iemand heel gelukkig mee maken.

Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen? confused

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook