Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Ooh maar dat is geen probleem hoor. We hebben nog familie in Middelstum, Eindhoven, Leiderdorp, Ommen en in Ketelhaven Gaan we regelmatig naartoe.
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Damn, dat ziet er goed uit! Heeft alleen wel even een ‘opfrisbeurt’ nodig.. Gefeliciteerd met dit mooie twee-onder-één-kap huis!
Pff, voor dat geld koop je hier in Amersfoort een twee kamer appartement!
Ik heb ook nog even vreugde te melden. Ik heb dinsdag avond met de rijschool een slipcurses!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Mathijs, gefeliciteerd!
Timo1990 schreef:
Ik heb ook nog even vreugde te melden. Ik heb dinsdag avond met de rijschool een slipcurses!
Zo had ik dat maar Succes met je slipcursus en veel plezier!
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Timo1990 schreef:...
En dan hebben we het ook nog voor 163.000 in de vingers gekregen
Slip cursus is trouwens heel erg gaaf om te doen. Het nadeel vond ik alleen dat we in een Astra gingen slippen met ABS en die mocht niet uit gezet worden. Nu weet ik nog steeds niet hoe ik moet slippen met een ABSloze auto… Misschien maar weer eens een cursus gaan doen of zo.
Totaal aantal Berichten: 3818
- CX 2200
- CX 2200
mathijs schreef:Timo1990 schreef:...
Ik heb ook nog even vreugde te melden. Ik heb dinsdag avond met de rijschool een slipcurses!En dan hebben we het ook nog voor 163.000 in de vingers gekregen
Slip cursus is trouwens heel erg gaaf om te doen. Het nadeel vond ik alleen dat we in een Astra gingen slippen met ABS en die mocht niet uit gezet worden. Nu weet ik nog steeds niet hoe ik moet slippen met een ABSloze auto… Misschien maar weer eens een cursus gaan doen of zo.
hee, leuk huis, en wat een prijs! Gefeliciteerd ermee en succes met opknappen. Wat gaan jullie er allemaal aan doen?
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Dank je! Ja de prijzen zijn hier erg leuk in vergelijking met het westen. We gaan dit allemaal doen.
- nieuwe keuken,
- nieuwe badkamer,
- nieuwe vloer in de kamer,
- isolatie in de muren en dak,
- kozijnen repareren/vervangen en evt dubbel glas,
- zachtboard vervangen door gips,
- nieuwe cv ketel,
- dak moet opnieuw gelegd worden.
Een hele waslijst dus. Lekker klussen in de zomer
Vandaag een koets opgehaald voor m’n Eend
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Lekker gefeest bij de Nijmeegse dag van het Levenslied. Zoooo gezellig ook als je niet van de muziek houdt.
En NEC verbazingwekkend naar Europa. Ik dacht dat ze een feestje vierden omdat ze niet gedegradeerd werden. ops:
Tja mijn voetballiefde is niet zo groot
Totaal aantal Berichten: 3818
- CX 2200
- CX 2200
ik heb begrepen dat de guitige voetbalvrienden de boel flink op stelten gezet hebben….
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Tja er kwamen steeds meer NEC fans naar het Valkhof, alle cafes aan de markt waren gesloten op eentje na. En daar puilde het uit van de NECers en volgens mij stond er aan de andere kant een groepje matters. Geen frisse jongens die duidelijk stonden te wachten tot er iets mis zou gaan in de feestende massa. En een grote menigte ME-ers aan de andere kant.
Gezellige sfeertje.
Ik denk dat er voor alcoholcontroles geen capaciteit meer was
Mijn aanhangwagen krijgt vorm, chassis met dissel is klaar.
Nu de zijkanten nog.
En voor ik het vergeet te vermelden, het is een geremde aanhanger met ZX achteras.
Foto’s komen nog.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Net even bij Innovam geweest voor mijn praktijkexamen AutoTechnicus en ik ben geslaagd
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Timo1990 schreef:Ik heb ook nog even vreugde te melden. Ik heb dinsdag avond met de rijschool een slipcursus!
Dat was leuk!!! ops: Wat ik ook leuk vond, is dat bij de auto’s de ABS aan en uit gezet kon worden. Je deed ook alle oefeningen een keer met ABS en een keer zonder ABS. Wat een verschil zeg!
Je zit alleen in een auto en een meneer die heeft via een microfoontje contact met je. Dit was dus de eerste keer alleen in een auto, maar ook de eerste keer in een benzine auto!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Vandaag bericht gekregen van de advocate, na 8.5 jaar procederen tegen mijn geburen (wateroverlast) is er eindelijk geld gestort.
Meteen ook de vraag om zo snel mogelijk rond de tafel te zitten want op de rechtbank is er ook beslist om gezamelijk een vochtkering te laten plaatsen in de scheidingsmuur en wel langs hun kant.
En nu ben ik aan zet want : 1é hebben ze 15 € te weinig gestort (juist is juist ) en 2é moet ik de gekozen firma nog goed vinden.
Ik ben benieuwd of ik het nu ook eens 8.5 jaar ga trekken.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017