kon het bewuste topic niet meer terugvinden maar tijd geleden ging het eens over crash-foto’s en dat er zo weinig waren…moest ik aan denken toen ik langs deze fraaie reportage kwam met beroepsmatige maar daarom niet minder prachtige politie-shots van een paar Zwitserse D-ongevallen…
chapeau voor het belgische clubblad:
[Break 20 Familiale ‘71]
ja, die vraag naar crashfoto’s kwam van mij, ik denk dat ik de titel ‘iets anders’ ofzo genoemd heb. bedankt voor deze post, indrukwekkende foto’s ! hopelijk is op de foto’s het dak afgeknipt en niet er gewoon afgerukt door de klap. valt zo wel op dat de DS een zwakke dakstructuur heeft.
ook heeft die zwarte tegenligger bijna geen schade tov de gehavende DS.
hopelijk blijven we van deze ellende gespaard ...
een kennis van me heeft met z’n DS een ongeval gehad bij groen licht doorgereden en een andere wagen heeft hem aan hoge snelheid zijdelings gegrepen resultaat blijvende rug en nek letsels.
De DS stond meer dan 85 m verder op de baan ...
Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Bij zeer zware ongevallen GAAT het er juist om dat de auto gehavend is.
Hoe meer deformatie de koets vertoont, des te groter de kans dat de bestuurder en passagiers heelhuids zijn uitgestapt.
Zware zijwaartse aanrijdingen vallen niet mee…....dat geldt trouwens voor heel veel auto’s.
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
Totaal aantal Berichten: 11737
- Xantia TD SX
Beetje ironisch wel, die advertentie er pal onder… (voorblad & pag 1)
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!