Gunther schreef:Caysee schreef:
Dat zal vast geen verkeerde keus worden.
De C5 en C6 zijn meer ‘reisauto’ dan de (G)C4P, maar qua functionaliteit is de (G)C4P onovertroffen in zijn (of is het haar ) klasse.Helemaal mee eens, het is geen limousine zoals de C6, al kan je ook mooi reizen in een GC4P , al die functionaliteit maakt hem zo’n S-max killer denk ik (zie draadje verkoopcijfers).
Dan is de (G)C4P toch heel wat meer reisauto dan de S-Max. Ik heb een paar maanden een S-max als voorloper van mijn C4P gehad. Maar die S-Max stuitert gewoon over de weg, zo hard is dat ding geveerd. Dan geeft de C4P toch echt mega veel meer comfort (en dat vind ik nou belangrijk voor een reiswagen ).
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Bossie schreef:Dan is de (G)C4P toch heel wat meer reisauto dan de S-Max. Ik heb een paar maanden een S-max als voorloper van mijn C4P gehad. Maar die S-Max stuitert gewoon over de weg, zo hard is dat ding geveerd. Dan geeft de C4P toch echt mega veel meer comfort (en dat vind ik nou belangrijk voor een reiswagen ).
Dit is 1 van de redenen waarom ik overgestapt ben van Ford naar Citroën
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
Ik wil nog even melden dat ik vandaag een proefrit gemaakt heb, en….............. over 3 weken wordt mijn c4GP geleverd!
Ambiance uitvoering, gris aluminium, 17” velgen, dakrail, bluetooth, pack coffre en meer
Dus toch gekozen voor de “grote” ipv de “kleine” uitvoering. Doorslaggevend is voor mij de grotere bagageruimte en (in mijn ogen) mooiere lijnen.
C4 grand picasso Ambiance 1.8 Gris Aluminium, pack coffre, blue tooth, dakdragers, 17" velgen, Pack detection.
bjollie schreef:Dus toch gekozen voor de “grote” ipv de “kleine” uitvoering. Doorslaggevend is voor mij de grotere bagageruimte en (in mijn ogen) mooiere lijnen.
Gefeliciteerd, een goede keuze, maar…...
laat “Segerfan” het maar niet horen, die begint zo weer met groenten o.i.d. te smijten .
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Caysee schreef:bjollie schreef:Dus toch gekozen voor de “grote” ipv de “kleine” uitvoering. Doorslaggevend is voor mij de grotere bagageruimte en (in mijn ogen) mooiere lijnen.
laat “Segerfan” het maar niet horen, die begint zo weer met groenten o.i.d. te smijten .
bjollie heeft geen onvertogen woord gezegd in tegenstelling tot jou.
Segerfan schreef:Caysee schreef:bjollie schreef:Dus toch gekozen voor de “grote” ipv de “kleine” uitvoering. Doorslaggevend is voor mij de grotere bagageruimte en (in mijn ogen) mooiere lijnen.
laat “Segerfan” het maar niet horen, die begint zo weer met groenten o.i.d. te smijten .bjollie heeft geen onvertogen woord gezegd in tegenstelling tot jou.
Caysee: “Het is maar goed dat smaken verschillen, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar de Grand C4 Picasso en niet alleen voor de ruimte en de 2 extra stoelen die ik nooit gebruik. Ik vind de 5-zits maar een kort en gedrongen autootje. Kijk maar eens schuin van boven af en het ziet er niet echt geweldig uit.”
Segerfan: “Als Citroën niet met de 5 zitter was gekomen, dan had ik nu nog steeds in een Xsara Picasso gereden of ik zou zijn overgestapt op een ander merk. Want in dat busje zou ik nooit van mijn leven willen rijden. Dat ding heeft echt een uitstraling van een zak aardappelen. Ik vermoed dan ook dat jij gedwongen geweest bent om voor die zak aardappelen te moeten kiezen en dat je het nog steeds zeer erg vindt dat je geen 5 zitter mocht nemen. Dat is dan imho ook de reden dat jij je zo minachtend uitlaat over de 5 zitter.”
Jij noemt de Grand een “zak aardappelen”.......
Ik had alleen een normale mening over de 5-zitter en daar blijf ik bij.
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
En bij mij kwam dat “autootje” van jou minachtend over. Vandaar mijn reactie.
Verder zou ik het hierbij willen laten voordat het ontaardt in een ordinaire scheldpartij.
Segerfan schreef:En bij mij kwam dat “autootje” van jou minachtend over. Vandaar mijn reactie.
Verder zou ik het hierbij willen laten voordat het ontaardt in een ordinaire scheldpartij.
Iedereen blij, toch?
Met zijn/haar eigen auto…
C4 grand picasso Ambiance 1.8 Gris Aluminium, pack coffre, blue tooth, dakdragers, 17" velgen, Pack detection.
bjollie schreef:Iedereen blij, toch?
Met zijn/haar eigen auto…
Natuurlijk, anders gaan we weer terug naar het tijdperk van de T-Ford, die in alle kleuren te leveren was als het maar zwart was…..