Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ha citrofielen,
Een kersverse SM bezitter heeft een probleem:
Het chassis nummer op de auto verschilt in een cijfer met de franse papieren….
Een 7 ipv een 6..
Iemand ervaring met de RDW aangaande dit probleem?
ops: ops:
groet
joris
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003
- Xantia Turbo Diesel Break
Is de fout VF6 ipv VF7 dat lijkt me niet zo.n probleem,maar als het nummer ergens anders fout is heb je dus de verkeerde papieren bij de auto en zal de RDW dat nooit goedkeuren en zal je met de papieren en de
auto terug moeten waar je hem gekocht heb en de goede papieren vragen
of de koop ongedaan maken.
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gerard:
De auto heeft 00SB6xxx en de papieren 00SB7xxx
De vorige eigenaar is een handelaar in frankrijk…..
Andere papieren dan deze heeft ie niet. Hij heeft de nieuwe eigenaaren overtuigd dat dat geen probleem oplevert.
Ik denk dat je het best de carte grise onleesbaar kan maken en dan via de FEHAC de auto bij de rdw aanbieden…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Misschien is een flinke koffie… of nee - Frankrijk, dus wijnvlek inderdaad een goed idee…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ja, maar de RDW is ook niet gek. Als je bedenkt dat je met rontgen-apaaratuur kunt zien of er uitgevijlde chassis-nummers in je auto zitten, bedenk je ook een manier om door wijn / koffie / oid vlekken heen te kijken. Eerst maar eens een belletje richting de FEHAC is mijn advies…..
Test